Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان اردبیل از افتخار آفرینی خوشنویسان اردبیلی در جشنواره بین المللی نجف اشرف خبرداد و گفت: «صفر گالشی» خوشنویس اردبیلی در این جشنواره بین المللی مقام برتر را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از افتخار آفرینی خوشنویسان اردبیلی در جشنواره بین المللی نجف اشرف خبرداد و گفت: «صفر گالشی» خوشنویس اردبیلی در این جشنواره بین المللی مقام برتر را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صابر صفایی و ناصر صادقی، نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.  

انتهای پیام/

         

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • جشن روزه اولی ۳۰۰ دختر و پسر اردبیلی