Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@00:31:55 GMT

تصاویری از بارگاه علوی در شب شهادت امام علی(ع)

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۶۹۵

تصاویری از بارگاه علوی در شب شهادت امام علی(ع)

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی، حرم مطهر امام علی(ع) شب گذشته(5 خردادماه) همزمان با شب شهادت مولای متقیان امام علی(ع) و در دومین شب از شب‌های قدر شاهد خیل عظیم زائرانی بود که خود را از استان‌‌های مختلف عراق و برخی کشورهای جهان به نجف رسانده بودند تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های عزاداری نیز با حضور در صحن‌های حرم مطهر امام علی(ع) به آیین سوگواری و عزاداری پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری «السومریه نیوز»، علی حسین عبدالامیر، مدیرکل شهرداری‌های وزارت مسکن، بازسازی و شهرداری‌های عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پرسنل شهرداری نجف به بیش از 3 میلیون زائر که برای شرکت در مراسم سالروز شهادت امام علی(ع) وارد استان نجف اشرف شده‌اند، خدمت‌رسانی کرده است.
وسام ساجت ناصر، شهردار نجف نیز در این زمینه اعلام کرد: شهرداری نجف با تدوین طرحی خدماتی، این شهر را به 4 محور تقسیم کرد و 880 کارگر مسئولیت نظافت را برعهده داشتند.
وی بر ضرورت ادامه تلاش‌های خدماتی برای ارائه بهترین خدمات به زائران شهر امیرالمؤمنین(ع) به‌گونه‌ای که متناسب با جایگاه دینی، علمی و گردشگری این شهر باشد، تأکید کرد.                         انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا بارگاه علوی نجف قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

علوی‌تباران مازندران با تشکیل زنجیره‌ای محکم و یکپارچه در حمایت از دو اقدام وعده صادق و طرح نور در تمام نوار ساحلی به وعده خود عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ مردم غیورمند مازندرانی از مردان و زنان در جای جای نوار ساحلی از نکا گرفته تا ساری، جویبار، بابلسر، فریدون‌کنار و انتهای نوار ساحلی خزر مازندران یعنی رامسر زنجیره‌ای بستند آن هم جهت حمایت از دو اتفاق مهمی که اخیراً در کشورمان افتاد.

گام اساسی نیروهای مسلح سپاه با پرتاب پهپادها، موشک‌های کروز و بالستیک به سرزمین اشغالی با طرح وعده صادق و دغدغه مندان انتظامی نظام با طرح نور جهت مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی باعث شد تا علوی‌تباران مازندران جهت حمایت این نیروهای غیور و دلیر به زنجیره انسانی اتحاد و همبستگی بپردازند.

کد خبر 745826

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس