Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:10:37 GMT

چشمان هلیا منتظر دستان مهربان خیران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۶۹۹

چشمان هلیا منتظر دستان مهربان خیران

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  نگاه دخترک بر روی شانه‌های پدر جا مانده بود و او در حسرت روز‌های خوب گذشته در خیالات کودکانه اش دستش را به دور شانه‌های بابایی حلقه می‌کرد تا رویاهایش دوباره بال و پر بگیرند.   کاش این بیماری و درد جانکاه و این لوله‌های تنفسی اجباری؛ جایش را دیگر بار با دست‌های کوچک هلیا عوض کنند تا حسرت یک نگاه گرم و آغوش پدرانه بر دل دخترک آرام و برادر کوچکش که این روز‌ها دیگر آرام و قرار ندارند نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   هلیا دختر کوچولوی ساروی که این روز‌ها نه پدر در کنارش هست نه مادر، از خدا می‌خواهد خیران خیر اندیش به پدرش کمک کنند تا از رنج دیالیز کلیه‌ها نجات پیدا کند و با پیوند کلیه سلامتی اش را به دست آورد و دوباره به آغوش گرم خانواده برگردد.

پدر هلیا کوچولو سال‌ها است که از بیماری کلیه رنج می‌برد و تا بحال برای درمان بیماری اش همه‌ی وسایل زندگیش را فروخته است و توانایی پرداخت هزینه کلیه پیوندی را ندارد.   هلیا این شب‌ها به خاطر دوری از مادر و پدر با چشمان اشکبار در کنار برادر نوجوانش در یک خانه اجاره ایی به امید آغوش گرم پدر و مادر شب را به صبح می‌رساند.   خیران خیر اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۸۴۱۱ موسسه خیریه مهرک مازندران واریز کنند.  
انتهای پیام /آ     مشارکت خیران برای کمک به پدر  دیالیزی ساروی  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری عامل مزاحمت برای شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، موسی بهاری امشب _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب امروز در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد کرده بود که عوامل انتظامی به محض اطلاع جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر شد.

▫️رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هر شکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی را در پیش خواهد گرفت.

کد خبر 745888

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • غیورمردان سپاه با عملیات «وعده صادق» خواب را از چشمان صهیونیست ها ربودند
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم