Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@01:06:55 GMT

فروش فوری محصولات سایپا با ارائه تسهیلات

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۷۳۴

فروش فوری محصولات سایپا با ارائه تسهیلات

این طرح شامل برخی محصولات خانواده پلتفرم X۱۰۰ و X۲۰۰ با تسهیلات و بازپرداخت مناسب است که بصورت فوری با اعمال محدویت کد ملی و سنی در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

‎همچنین به منظور حذف واسطه‌ها و سودجویان سند خودرو تا زمان پرداخت آخرین چک و تسویه نهائی، در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و انتقال احتمالی باید پس از اتمام مدت بازپرداخت تسهیلات صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎لازم به ذکر است در این طرح تسویه زودتر از موعد برای هیچکدام از خودرو‌ها وجود نخواهد داشت.

محصولات X۱۰۰ شامل خودرو‌های خانواده پراید و X۲۰۰ شامل خودرو‌های تیبا، تیبا۲، ساینا و کوییک است که طرح جدید فروش تسهیلاتی سایپا به عرضه تعدادی از این محصولات اختصاص دارد.

‎بر این اساس با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان می‌توانند فقط از طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سایپا خودروسازان خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896378

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول