Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه سالروز شهادت امام علی(ع) و پخش چند باره این سریال از شبکه های تلویزیون با صدیق تعریف خواننده تیتراژ این سریال به گفت و گو نشستیم و از وی در باره ویژگیهایی که این ترانه را ماندگار کرده است پرسیدیم.

اما تعریف با پاسخ هایی که همراه  با نگرانی از شرایط حاضر در موسیقی و گرایش  مردم به موسیقی های سطحی و نازل بود، انتقاد کرد:

صدیق تعریف با طرح پرسشی گفت و گو را آغاز کرد: چه بگویم؟ شما اگر بیننده سریال امام علی باشید متوجه یک اتفاق عجیب در پخش این مجموعه می شوید شاید باورتان نشود اما  این روزها شنیده ام که تیتراژ  این سریال را که بخش جدا ناپذیری از این مجموعه است  از ابتدای سریال حذف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به علت حذف این اثر فاخر موسیقی از سریال امام علی گفت: من هم نمی دانم چرا این اتفاق رخ داده است!

 آیا مدیران و مسئولین تلویزیون متوجه علاقه مندی مردم به این موسیقی نیستند، آیا پخش این قطعه صدمه ای به جایگاه و یا سمت آنها وارد می کند؟ سریالی که بخش زیادی از مخاطبان خود را به اعتبار موسیقی خود دارد چرا باید به یک باره از بدنه این سریال جدا شود؟ 

وی تصریح کرد: حتی می دانم که این تیتراژ را از ابتدای  این سریال که در شبکه خانگی توسط شرکت سروش  پخش شده است هم حذف نموده اند. چرا؟ نمی دانم و علاقه مند هستم مقامی مسئول پاسخگوی این سوال باشد. 

سرویس موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به زودی با مسئولین مرتبط با این شرکت تماس خواهد داشت و موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

 

 

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی صدیق تعریف فرهاد فخرالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید

موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی در تالار حافظ روی صحنه می‌روند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از چهارشنبه پنجم اردیبهشت تا چهارم خرداد ۱۴۰۳ هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که عمار تفتی نقش مجنون و زهره فیروزی نقش لیلی را در آن ایفا خواهند کرد. همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است.

ملیکا شهاب نقش نجلا، سپیده موسوی نقش نورا، رز ایزدی نقش محیا، آتنا قرائی نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان نقش ابن سلام و سیما نوروزیان نقش دایه را بازی می‌کنند؛ طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: محمد صادق زرجویان، موشن‌گرافی: امیرحسین ستوده نسب (کت استودیو)، طراح صحنه: رها علی‌نژاد، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: هادی فیض‌آبادی، زهره فیروزی، امید نصری، نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان: سیما نوروزیان، امیر نوروزیان.

دیگر خبرها

  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او | می‌گفتند کار ما بوده ؛ ناصر را زده بودند اما ....
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده