Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه از مصدوم شدن سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در درگیری مسلحانه بامداد امروز در ایذه خبر داد.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ساعت سه بامداد امروز افرادی در چهارراه هلال احمر ایذه با ماموران انتظامی در حال گشت درگیر شدند که در این درگیری سه مامور انتظامی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲ نفر از مصدومین این حادثه به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند و یک نفر همچنان در بیمارستان شهدای ایذه تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

وی گفت : هنوز علت این درگیری معلوم نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث خوزستان تیراندازی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران

 در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله "شوش" تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش در محدوده محله "شوش"دستگیر کردند.

این گزارش حاکی است، متهم دستگیر شده فردی شرور و اراذل و اوباش می‌باشد و در حین دستگیری نیز از فرمان پلیسی تمرد و به سمت ماموران حمله ور شده بود.

گفتنی است، پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد