Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنی سندرز سناتور آمریکایی در مورد احتمال درگیری نظامی میان ایران و آمریکا گفت: همین حالا و در همین لحظه، قول می‌دهم که با همکاری با اعضای سنا، هر چقدر که می‌توانم تلاش کنم تا مانع از آن شوم که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، ما را وارد جنگ با ایران کنند.

سندرز درباره مواضع خود در خصوص جنگ گفت: هرگز به دلیل مواضع ضدجنگ خود در مورد ویتنام و عراق و اکنون یمن و ایران عذرخواهی نمی‌کنم؛ چرا که می‌دانم جنگ چه عواقبی دارد، هرچند همیشه بابت این مواضع مورد انتقاد قرار گرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگ با ایران به مراتب ویرانگرتر از جنگ عراق خواهد بود و می‌تواند به یک جنگ همیشگی در خاورمیانه منجر شود.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برنی سندرز ایران و آمریکا مناقشه ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم