Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:19:46 GMT

روز پر کار تیم سن ایچ ساوه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۸۳۷

روز پر کار تیم سن ایچ ساوه

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،حدود دو سالی است که تیم فوتسال سن ایچ ساوه به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال راه پیدا کرده است. این تیم که در فصل گذشته توانست در رتبه پنجم با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۶ بازی قرار گیرد، در این فصل به دنبال حفظ بازیکنان خود میباشد.

در همین راستا امروز ۶ خرداد ماه علی احسانی، گلر آینده دار خود را به همراه امیرحسین غلامی، محمد امیرحسینی، مهدی عامری و فرشید نادری بازیکنان متعصب سن ایچ را حفظ و قراردادشان را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه تیم سن ایچ ساوه علیرضا جوان، بازیکن اسبق گیتی پسند را نیز امروز به طور رسمی معرفی کرد تا در فصل آینده این بازیکن در این تیم توپ بزند.

همچنین داوود چوپانی سرپرست تیم سن ایچ ساوه نیز پیش از این گفته بود که این تیم قصد دارد تا شالوده‌ی تیم را حفظ کند.

گفتنی است تیم فوتسال سن ایچ ساوه پیش از این در رقابت‌های لیگ دست ۱ کشور حضور داشت. این تیم در سال ۹۵ در آخرین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دست ۱ در مقابل تیم فوتسال مقاومت قرچک به تساوی دست پیدا کرد و از صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باز ماند.

اما تیم فوتسال سن ایچ ساوه ۱ سال بعد موفق شد که در آخرین بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ دست ۱ تیم فوتسال مبل کریمی البرز را شکست دهد و جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/ی

علیرضا جوان به سن ایچ پیوست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6081376

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • حمایت از عملیات وعده صادق - ساوه
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز