Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@07:43:38 GMT

رئیس شورای نظامی سودان وارد امارات شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۸۹۸

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه‌های سودانی، "عبدالفتاح البرهان" رئیس شورای نظامی سودان امروز یکشنبه برای سفری یک روزه وارد امارات شد.

بر اساس این گزارش البرهان در این سفر با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی درباره روابط دوجانبه و تحولات سودان گفت‌وگو خواهد کرد.

البرهان پیش از این در قاهره با رئیس جمهور مصر دیدار و جدیدترین تحولات سیاسی درخارطوم از جمله روند انتقال قدرت به یک دولت غیرنظامی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر رئیس شورای نظامی سودان به قاهره چند ساعت پس از سفرمعاون این شورای به عربستان و گفت وگوهایش با مقامات ریاض از جمله " محمد بن سلمان " ولیعهد عربستان صورت گرفت.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کشور سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم ترحیم پرویز داوودی، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری، علی لاریجانی، محسن رضایی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات، علی‌اکبر محرابیان، محمدرضا باهنر، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، احمد وحیدی، حسین دهقان، مهرداد بذرپاش، رضا فاطمی‌امین وزیر سابق صمت، محمد حسینی، غلامعلی حداد عادل، سعید جلیلی، مجید انصاری، احمد توکلی، محسن منصوری، علی بهادری جهرمی، حاضر بودند.

بنابر گزارش ایرنا، داوودی متولد ۱۳۳۱ در تهران و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، پنجشنبه - ۳۰ فروردین - در ۷۱ سالگی درگذشت.‌ عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون اقتصادی رئیس قوه‌قضائیه در دوران آیت‌الله هاشمی شاهرودی و معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم از سوابق کاری او است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897521

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • اردوغان وارد عراق شد
  • رئیسی وارد پاکستان شد
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • رئیس جمهور وارد پاکستان شد
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد