Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان، به همراه آیین معنوی و روحانی دعاهای افتتاح، جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سر در زاهدان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیین احیای دومین شب قدر همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی‌(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در  مساجد و حسینیه‌های زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم احیای شب قدر در روستای سیل‌زده چم‌مهر پلدختر برگزار شد+ تصاویرندای لغوث‌ الغوث شب زنده‌داران شهرکردی در شب قدر طنین‌انداز شدمراسم شب قدر در بجنورد به روایت تصاویر

انتهای پیام/ ز‌

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد.

سمیه اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد و اظهار کرد: مراسم احیای شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر سال‌جاری نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین ادامه داد: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت، برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ هم‌زمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور پیدا کرده و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 739716

دیگر خبرها

  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • طنین نوای قرآن در محلات مازندران/ تغییر سبک زندگی زیر سایه قرآن
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه برگزار می‌شود
  • نوای ملکوتی قرآن در «چغادک» طنین انداز شد