Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@14:20:09 GMT

آتش‌سوزی در کارگاه تولید کفش

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۹۱۵

آتش‌سوزی در کارگاه تولید کفش

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه کفاشی سه‌طبقه‌ای در خیابان صف (سپهسالارسابق) تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان  اظهار کرد: ساعت ٢٢ و ١١ دقیقه یکشنبه (۵ خرداد) آتش‌سوزی در یک کارگاه کفاشی در خیابان صف، کوچه آزادی‌خواه به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جزئیات این حادثه گفت: محل آتش‌سوزی ساختمانی سه طبقه و شش واحدی بود که در هر طبقه دو واحد حدوداً ۵٠ متری وجود داشت و تمام این واحد‌ها کاربری تولید یا انبار کیف و کفش داشتند. یکی از این واحد‌ها به وسعت ۴٠ متر در طبقه اول دچار آتش‌سوزی شده بود و افراد در این کارگاه و دیگر واحد‌های ساختمان مشغول به کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که شعله‌های آتش چند نفر از کارگران را در واحدی که دچار آتش‌سوزی شده گرفتار کرده است، بنابراین آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و سه کارگر را از داخل این واحد خارج کردند. این افراد از نقاط مختلفی از بدن دچار سوختگی شده بودند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی همراه با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر رفته و محل را جست و کردند گفت: در این عملیات حدود ١٠ نفر توسط آتش‌نشانان به بیرون از ساختمان منتقل شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش به سرعت خاموش و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال ایمن سازی محل و تخلیه دود هستند.

به گفته وی این حادثه تا کنون سه مصدوم داشته که این افراد برای ادامه روند درمان توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش سوزی جلال ملکی آتش نشانی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام مؤمنی با اشاره به جزئیات آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان عصر سه شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی از اعزام ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به حادثه خبر داد و افزود: بواسطه کوچه‌های تنگ و باریک سریعاً خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفا اقدام کردند.

وی با بیان اینکه یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف ۲ باب مغازه همجوار با پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد، گفت: علت حادثه را در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

این مسؤول در پایان از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی کمال تقدیر را داشت و ادامه داد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم زند.

کد خبر 6063233

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه