Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم کویرنشین خراسان جنوبی در دومین شب لیالی با در دست داشتن جوشن کبیر و اشک برگونه بهترین تقدیرها را از خدایشان درخواست کردند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،دانه های اشک از صورتشان غلطان است یک دست تسبیح بر دست دارد و در دست دیگر در حالی که به سمت آسمان بلند است الهی العفو الهی العفو را سر میدهد،دیگری را نظاره میکنم او ایستاده است در دستانش جوشن کبیر است و در 100 بندش از خدا طلب بخشش،آمرزش و ظهور فرج طلب میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت از نیمه شب گذشته اما کودکان هنوز چشمانشان خواب ندارد و در کنار والدین آمده اند تا راز و نیاز با معبود را تجربه و بیاموزند، مسجد، امامزاده، حسینیه فرقی ندارد، شب های قدر که می رسد هرجا که بتوانند عقده دل  وا کنند بساط پهن می کنند کمی اشک میریزند ناله سر می دهند و باز معشوق خود خدا را صدا میزنند خدایی که تنها او را دارند.

از اول رمضان منتظر شب های قدر، شب  انزل فی القران اند  باید به راستی که این شبها را قدر دانست زیرا شبی  است که فرشتگان  بر روی زمین می آیند  و خدا راه درست را به ما نشان می دهد.

به راستی که شب قدر ماه ها  را حریف است زیرا  تقدیر یک ساله را رقم میزند و چه صداهای ناله ای را در این شبها می شنوی که فریاد می زنند خدایا  مملکت ما کشور ما را حفظ کن، زار و دلشکسته امده اند تا بگویند خدایا معبود من باز هم به تو امید دارم با آن که بار گناهم زیاد است اما خدا خودت  مرا قضاوت کن و بعد از خدا علی را واسطه قرار میدهند و فریاد می زنند آقای خوبی ها قسم به فرق شکسته ات بعد از تو پدری به خوبی ات پیدا نخواهد شد.

آری همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان و در دومین شل قدر،شب زنده داران، احیا داران در پی روزه داری و بندگی خدا را از عمق وجود صدا زدند و هرچه در دل داشتند بر زبان آوردند .

ندای «الهی العفو» در آسمان لرستان طنین انداز شداصفهان در دومین شب قدر؛ ندای «الهی العفو» در شهر گنبدهای فیروزه‌ای طنین‌انداز شد‌ + تصاویرآوای دلنشین «الهی العفو» در تمام مساجد و تکایای خراسان‌شمالی طنین‌انداز می‌شود+جزئیات برنامه‌ها

زمزمه هایی ازجنس( خلصنا من النار یا رب) ( اجرنا من النار یا مجیر) این صداها آسمان را پرکرد در شب قدر قلم الهی سرنوشت هر کسی را به اندازه ارادتش به رشته تحریر در آورده تا توشه ای برای یک سال باشد مردم استان کویری خراسان جنوبی در شب بیست و یکم ماه رمضان به درگاه خدا سجده و با دستهایی از جنس دعا زمزمه یا رب یا رب سر دادند.

مردمان کویری خراسان جنوبی با گذاشتن قرآن بر سر و قرار دادن 14 حجت برای بخشش خدا و چقدر آسمان به زمین نزدیک بود حس خوبی بود زیرا  شب قدر همه  با دستهای خالی آمده بودند تا  دعا کنند که  خدا ما را ببخشد  و راه درست را به ما نشان دهد.

بنده ای  جوشن در دست قرآن بر سر چشمان خیس از توبه زار و دل شکسته به درگاهت راز نیاز داریم جز تو کسی نداریم.

هرجا بروبم اما خدایا امیدمان باز به تو است آری شب قدر  شب الغوث الغوث گفتن تا خالص شدن است شب میهمانی  رازها شب مناجات  رهایی از،قید بندها است.

انتهای پیام/ش

 

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید

به گزارش جام جم و به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه‌سازان گروه ورزش و تفریحات، این هفته با همكاری صدا و سیمای استان «بوشهر» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌كنند.

«هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز سال گذشته آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یك استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های كردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مركزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، كرمان قزوین، لرستان، فارس، تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی نوبت به استان «بوشهر» رسید تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از مفاخر فرهنگی و هنری دست سازه‌های نفیس و گرانبها، وجاذبه های دیدنی و تاریخی بسیار این استان شنید.

«زیرآسمان ایران» این هفته 30 و31 فروردین به تهیه كنندگی احسان زارع و شاهین بهرامی نژاد، اجرای آرش احمدی و مسعود فیروزی، گزارشگری علی رشیدی و آرش شبان کار ساعت 19:15 با همكاری رادیو «بوشهر» از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ كیلوهرتز پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی