Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در کنار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس عاشقانه ندای «الهی العفو» سر دادند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های غرب استان تهران، مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس در شب شهادت امیرالمؤمنین(ع) در حالی قرآن به سر گرفتند و ندای «الهی العفو» سر دادند که عطر بوی تکه‌ای از بهشت را با تمام وجود خود لمس کردند و برای لحظاتی با بهشتیان بودن را به رُخ زمین کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم احیای شب قدر در روستای سیل‌زده چم‌مهر پلدختر برگزار شد+ تصاویرشب زنده‌داری بوشهری‌ها در دومین شب از لیالی‌قدر به روایت تصویرراز و نیاز مردم استان بوشهر در دومین شب از لیالی قدر+تصاویر

آری، اینجا جز دمِ «الغوث‌الغوث» چیزی نیست، اینجا هیچ غریبی غریب نیست، اینجا زمینیان دل‌های آسمانی دارند که با نفس مسیحایی‌ و دل تنگ‌شان غربت گمنامی را از بهشتیان می‌زدایند و با زمزمه‌های عاشقانه خود، در مسیر حضرت عشق، دل را صیقل می‌دهند.

انتهای پیام/ ز

R7840/P/S6,60/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین «حیدر حیدر» در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی

دریافت 18 MB

تصویربردار: احمد حسنی

کد خبر 6080448

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • طنین نساجی ای امید شهر خسته در سکوهای وطنی / فیلم
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • طنین مرگ براسرائیل نمازگزاران اصفهان درراهپیمایی حمایت ازمردم غزه
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • طنین «حیدر حیدر» در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی