Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباسیان، گفت: انسان ممکن است هزار ماه عبادت کند اما یک اشاره کوچک در شب قدر می تواند او را از خواب غفلت بیدار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «حجت الاسلام آیت عباسیان» بامداد روز (دوشنبه، ۶ خرداد) در آیین احیاء شب بیست و‌یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت حضرت علی(ع) که در مسجد جامع برگزار شد، گفت: درروایات و احادیث آمده است که خداوند متعال به جهت جایگاه ‌عظمت این شب، قرآن را در آن نازل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و‌امور خیریه استان کرمانشاه، با اشاره به «شهر الرمضان انزل فقیه القرآن»، افزود: خداوند متعال از میان تمام ماه ها، رمضان، از بین روزها روز جمعه و از بین شب ها، شب قدر را انتخاب کرده و در آن قرآن کریم را. بر پیامبراکرم(ص) نازل کرده است.

 

وی با بیان اینکه شب قدر گم شده است، اظهار کرد: به یقین شب قدر در ماه رمضان است اما در کدام شب مشخص نیست ولی محتمل است که در یکی از شب های ۲۱ یا ۲۳ رمضان است.

 

حجت الاسلام عباسیان، با اشاره به قدر و‌منزلت لیالی قدر، ابراز کرد: جایگاه این شب به قدری بالا است که قرآن، کلامی که برای هدایت و راهنمایی بشر و سعادت او در دنیا و آخرت است در این شب نازل شده است.

 

وی بیان کرد: یکی از فضائل شب قدر این است که خداوند متعال عبادت در آن را برای بندگانش، برتر از هزارماه قرار داده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: انسان ممکن است هزار ماه عبادت کند ولی از خواب غفلت بیدار نشود اما بنده ای که در این شب با خدای خود نجوا و راز و نیاز می کند، با یک اشاره از این خواب غفلت بیدار شود.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر ماه رمضان مجلس نماز جمعه احیای شب قدر اردبیل خبرگزاری شبستان جشن روزه اولی ها شب های قدر خواب غفلت احیای شب قدر شب نزول قرآن ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به ۲۴ امتیازی بودن دو تیم و شرایط حساس نیمه پایین جدول، شاگردان مسعود شجاعی و رضا عنایتی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

هوادار که در سال جدید دو تساوی و یک برد به دست آورده امیدوار به ادامه روند امتیاز گیری‌اش است.

ترکیب هوادار به این شرح است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • ببینید | آیت‌الله جاویدان: عذاب خدا به دست ایرانیان بر سر اسرائیل نازل شده است