Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@07:51:14 GMT

سازمان انتقال خون با مشکلات مالی مواجه شده است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۰۵۸

سازمان انتقال خون با مشکلات مالی مواجه شده است

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد حمایت های خود را از سازمان انتقال خون استان در جهت رفع مشکلات پیش آمده ارائه کند.

بهروز بنیادی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: ساخت پایگاه انتقال خون شهر کاشمر که از سال ۹۵ اقدامات لازم برای راه اندازی آن  اغاز شد ، با همکاری ساکنین خیابان حیدری این شهر و مجمع خیران و نیکوکاران این شهرستان که در حدود ۲۰میلیارد ریال هزینه ساخت این بنا را انجام داده اند، در مراحل پایانی ساخت خود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت این مجموعه از مراحل اولیه شامل نقشه  ساختمانی  آن  تاکنون ،به طور کامل بر اساس نظارت های سازمان هلال احمر صورت گرفته است، تصریح کرد: دکتر پورفتح الله، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز مساعدت های لازم نسبت به فراهم کردن تجهیزات لازم برای این مرکز را ارائه کرده اند و همچنین  مقرر شده است  تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز با هماهنگی سازمان انتقال خون خراسان رضوی صورت بگیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل اینکه کلیه خدمات در سازمان انتقال خون و عرضه خون به بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت رایگان صورت می گیرد و از طرفی در زمینه فراوری خون و موارد مرتبط با آن نیاز به واردات تجهیزات می باشد مشکلات مالی رابرای سازمان انتقال خون ایجاد کرده است که در کمیسیون بهداشت و درمان این موضوع بارها مورد بررسی و بحث قرار گرفته است و حتی توصیه شد که ردیف بودجه ای سازمان انتقال خون در سال ۹۸به عنوان ردیف اختصاصی تلقی شود که اگر در زمینه فرآوری خون درامدهایی از سوی این سازمان ایجاد می شود به صورت مستقیم این درامدها به خود سازمان برگردد که این موضوع در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار نگرفت .

وی افزود: از طرفی کمیسیون بهداشت و درمان در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه تقاضای توجه جدی به سازمان انتقال خون را که نقش مهم و تاثیرگذاری در حوزه درمان و عمل های جراحی دارد را  اعلام کرده و بر آن تاکید دارند.

 بنیادی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچون گذشته باید حمایت های خود را از سازمان انتقال خون استان ادامه دهد، بیان داشت: به دلیل اینکه این سازمان از درآمد کافی برخوردار نمی باشد و دولت نیز بودجه اندکی رابرای این سازمان اختصاص می دهد سازمان انتقال خون خراسان رضوی با مشکلات متعددی در حوزه های گوناگون مواجه شده است که لازم است دراین باره تمهیدات ویژه ای صورت بگیرد.   

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بهروز بنیادی سازمان انتقال خون ایران مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • چگونه با کمر درد مواجه شویم؟
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است