Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@17:54:58 GMT

دسته روی هیات مذهبی در بجنورد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۰۸۰

دسته روی هیات مذهبی در بجنورد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امروز ششم خردادماه همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای موتقیان امام علی (ع) هیات مذهبی از محل مساجد، تکایا و حسینیه‌های خود در بجنورد به سمت امامزاده سید عباس (ع) دسته روی کردند. همه هیات مذهبی در محل امامزاده تجمع کرده و به صورت دسته جمعی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی و مداحی و سپس اقامه نماز ظهر و عصر از مهمترین برنامه‌های تجمع هیات مدهبی در محل امامزاده بود. گفتنی است شب گذشته مصادف با دومین شب از لیالی قدر نیز پس از نماز مغرب و عشاء همه هیات مذهبی در مرکز استان به سمت امامزاده سید عباس(ع)دسته روی کرده و به عزاداری ‌پرداختند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن دسته روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدی‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند اجرای پروژه مجموعه ورزشی امامزاده یحیی گفت: در محله امامزاده یحیی که از نظر سرانه‌های ورزشی دچار کمبود است، نسبت به احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی به مساحت ۴۰۰۰ متر اقدام کردیم.

وی با بیان این که بنا به دستور مدیران شهری مجموعه فرهنگی و ورزشی امامزاده یحیی با زیربنای ۱۱۰۰ متر در چند طبقه به مساحت ۴۰۰۰ متر احداث خواهد شد، تصریح کرد: آبان‌ماه سال گذشته پروژه ساخت این مجموعه آغاز شد و امیدواریم تا دهه فجر بتوانیم نسبت به افتتاح این مجموعه ورزشی اقدام کنیم.

وی با تاکید بر این‌که با توجه به بافت فرسوده و سنتی امامزاده یحیی ساخت‌وساز در این مرحله سخت است، اظهار کرد: با وجود سختی‌های خاصی که مربوط به فعالیت در کوچه‌های تنگ و باریک امامزاده یحیی داریم، اما امیدواریم ظرف ماه آینده پروژه را از مرحله گود خارج و به مرحله ساخت در طبقات برسیم.

در ادامه این بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ خبرنگاران به بازدید پروژه بهسازی میدان سبزه‌میدان رفته و سامان صفری مدیر پروژه سبزه‌میدان با بیان این‌که این پروژه حدودا ۲۷۰۰ متر است که ۲۰۰۰ متر آن سکو و ۷۰۰ متر پیاده‌رو است، اظهار کرد: البته طرح اولیه سبزه‌میدان متفاوت بود و با توجه به توصیه و ایرادات سازمان میراث فرهنگی این طرح تغییر کرد.

وی با بیان این‌که شهرداری تهران اقدامات زیربنایی برای بهسازی سبزه‌میدان انجام داده است، ادامه داد: در زیر سبزه میدان پاساژ طلا قرار دارد که شهرداری تهران نسبت به مقاوم سازی سقف پاساژ و رفع نشتی‌ها اقدام کرده است.

وی با بیان این‌که در نظر داریم سردر ورودی جنوبی بازار طلا که در سبزه‌میدان قرار دارد بهسازی کنیم، اظهار کرد: دسترسی جنوبی به بازار طلا از بین نمی‌رود بلکه فقط ساختمانی که بر روی این ورودی وجود دارد تغییر شکل خواهد داد تا سردر میراثی بازار از دور قابل روئت باشد.

وی با بیان این‌که با حذف دیواره‌های ورودی بازار طلا سردر میراثی بازار به وضوح قابل دیدئن است، تصریح کرد:سیستم تهویه بازار طلا که بر روی میدان سبزه‌میدان است قرار است اصلاح و کاور شود که به نظر می‌رسد تا چهارماه آینده این پروژه ۴۰ میلیارد تومانی وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به ایرادات سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: به دلیل نظرات سازمان میراث فرهنگی جنس کف‌پوش سبزه‌میدان تغییر کرد و با این‌که هزینه‌ها را افزایش داد، اما بالاخره توانستیم نظر مثبت میراث را جلب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج