Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:35:56 GMT

فرنگی‌کاران ایران نایب قهرمان شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۱۵۶

فرنگی‌کاران ایران نایب قهرمان شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف روزهای 4 و 5 خرداد ماه با حضور 181 کشتی گیر از کشورهای ایران، قزاقستان، ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، بلاروس، اوکراین، قرقیزستان، گرجستان، روسیه، بلغارستان، مولداوی و مغولستان در اوزن المپیکی (6 وزن) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان تیم ایران در وزن 60 کیلوگرم توسط علیرضا نجاتی به مدال طلا، در وزن 87 کیلوگرم توسط رامین طاهری به مدال نقره و در اوزان 67، 77 و 130 کیلوگرم توسط محمدجواد رضایی، پژمان پشتام و شهاب قوره جیلی به مدال برنز دست یافت. محمدهادی ساروی و آرمان علیزاده در اوزان 87 و 97 کیلوگرم نیز پنجم شدند.

در رده بندی تیمی هم تیم روسیه قهرمان شد، ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم قزاقستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

پیام بویری در وزن 77 کیلوگرم، یوسف قادریان و مهدی فلاح در وزن 87 کیلوگرم و محمد یگانه در وزن 97 کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

60 کیلوگرم: 1- علیرضا نجاتی (ایران) 2- آیدوس سلطانگالی (قزاقستان) 3- مینگیان سیمینوف (روسیه) و اسلام جان بهرام اف (ازبکستان)

67 کیلوگرم: 1- زائور کابالویف (روسیه) 2- شماگی بولکوادزه (گرجستان) 3- محمدجواد رضایی (ایران) و آرام واردانیان (ازبکستان)

77 کیلوگرم: 1- آسخات دلمحمداف (قزاقستان) 2- الکساندر چهیرکین (روسیه) 3- آسخات ژانبیروف (قزاقستان) و پژمان پشتام (ایران)

87 کیلوگرم: 1- بخان اوزدیف (روسیه) 2- رامین طاهری (ایران) 3- میکولای استادوب (بلاروس) و رادیک کولیف (بلاروس) 5- محمدهادی ساروی (ایران)

97 کیلوگرم: 1- آرتور الکسانیان (ارمنستان) 2- الکساندر گولووین (روسیه) 3- نیکیتا ملنیکوف (روسیه) و دانیلا سوتنیکوف (روسیه) 5- آرمان علیزاده (ایران)

130 کیلوگرم: 1- کریل هریشچنکا (بلاروس) 2- ویتالی شور (روسیه) 3- شهاب قوره جیلی (ایران) و جاکوب کاجایا (گرجستان)

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی خبرگزاری برنا تیم ملی کشتی فرنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

 

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب 200 امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی 28 دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد