Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:38:06 GMT

ضرورت کنترل و بررسی قراردادهای اجاره مسکن در پلدختر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۲۰۱

ضرورت کنترل و بررسی قراردادهای اجاره مسکن در پلدختر

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر اکبری شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت اجاره مسکن در پلدختر اظهار داشت: ۳ هزار و ۷۰۶ واحد مسکونی در جریان وقوع سیل در شهر پلدختر آسیب دیده و ۴۰۰ واحد نیز تخریب شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای اجاره مسکن پس از سیل در پلدختر و تعداد کم خانه‌های خالی، این امر موجب افزایش قیمت اجاره خانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت پلدختر گفت: تاکنون ۳۰ خانوار از سیل زدگان پلدختر در سایت مسکن مهر ساکن شده و تعدادی از واحدها نیز آماده اسکان هستند.

اکبری با بیان اینکه مسکن مهر پلدختر از نظر زیرساخت مشکلاتی دارد، گفت: به علت مشکل کمبود آب در مسکن مهر پلدختر افراد حاضر به اسکان در این مجموعه نیستند.

وی افزود: از طریق فضای مجازی مشاهده می‌کنیم که گرانفروشی در پلدختر زیاد شده که تنها از طریق شاکی خصوصی و حضور بازرسان می‌توان با آن برخورد کرد.

رئیس اداره صمت پلدختر گفت: برای مبارزه با افزایش نرخ مسکن و اجاره خانه باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند و مشاوران املاک برای همکاری در این زمینه چنانچه صاحب خانه کرایه را افزایش می‌دهد از انعقاد قرارداد با نرخ غیر متعارف خودداری کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی پلدختر نیز در این جلسه گفت: ۲۷ مشاور املاک فعال در سطح شهر پلدختر وجود دارد که همه دارای پروانه کسب هستند.

اسکندر محمدی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی سازمانی حکم محور است که چنانچه کسی نسبت به اجاره مسکن شکایتی داشته باشد پیگیری و با آن برخورد می‌کند.

وی بر جلوگیری از افزایش کرایه خانه در پلدختر تاکید کرد و افزود: نباید اجازه داد برخی افراد از وضعیت بحرانی موجود در پلدختر سو استفاده کنند.

کد خبر 4626997

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت لرستان پلدختر اجاره بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • راهکار کنترل اجاره‌بها چیست؟