Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان شهادت امام علی (ع)، مراسم احیای دومین شب قدر در کربلا برپا وذکر «یا حیدر» در حرم سیدالشهدا (ع) طنین‌انداز شد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، هم‌رمان با ببست‌ویکم ماه مبترک رمضان و شهادت امام علی (ع) در کربلا مراسم عزاداری برپا شد.

زائران‌ و مجاوران حرم حسینی پس از قرائت دعای جوشن کبیر و امین‌الله، قرآن بر سر گرفته و با احیای این شب و خواندن قرآن کریم ائمه اطهار (ع) را واسطه شفاعت خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن‌ هم جمعی از زائران در کنار ضریح حرم امام حسین (ع) به عزاداری پرداختند و با ذکر «یا حیدر» شهادت امیرالمؤمنین (ع) را به فرزندش تسلیت گفتند. همچنین تابوتی به صورت نمادین در حرم سیدالشهدا (ع) روی دستان زائران حمل شد تا با امام علی (ع) وداع کنند.

در ادامه تصاویری از عزاداری زائران حسینی در دومین شب قدر در حرم‌ امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) را مشاهده می‌کنید؛

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم امام حسین ع شهادت امام علی ع کربلا مراسم شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه دیشموک در این آیین شهدا را مظهر مقاومت و ایستادگی و عزت آفرینی بیان کرد و گفت: هر وقت راه شهدا را ادامه دادیم به عزت و سربلندی رسیدیم و زمانی که از راه شهدا فاصله گرفتیم دچار خسران و مشکلات شدیم. حجت الاسلام راوند تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت به فرمان امام خمینی (ره) را تحفه‌ای الهی و برگرفته از هوشیاری و ذکاوت ذهن امام راحل بیان کرد و افزود: سپاه پاسداران مکتبی مبتنی بر آیات و احادیث الهی است که در دفاع از کیان اسلام و تمامیت ارضی ایران تا پای جان ایستادگی کردند و حماسه تاریخی و غرورآفرین وعده صادق نمونه‌ای از این ایثار و شهادت طلبی پاسداران بود. فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی (ع) این دیدار را میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های آنان را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: میراث ماندگار شهدا در بین پاسداران انقلاب اسلامی شهادت طلبی و ولایت پذیری و دفاع از میهن تا پای جان است که ما بر این عهد خواهیم ایستاد و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد. سرگرد سجاد بهرامی با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه در تاریخ دهم اردیبهشت در محل دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود ضمن دعوت از خانواده‌های شهدا برای حضور در این اجلاسیه و منور کردن مجلس به نور منور شهدا یادآور شد: این اجلاسیه در راستای یادواره سرداران و شهدای استان و قرار است در مهرماه امسال برگزار شود و حضور خانواده‌های شهدا این اجلاسیه را حرمت و هیبتی دوچندان خواهد بخشید. در پایان این برنامه از خانواده‌های شهدا با اهداء لوح سپاس تجلیل شد. گفتنی است: بخش دیشموک ۳۱ شهید والامقام و بیش از ۶۰۰ نفر آزاده، جانباز و ایثارگر در طول جنگ تحمیلی تقدیم ایران اسلامی کرد.

دیگر خبرها

  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران