Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ثبت نام اینترنتی پایه اول ابتدایی و زمان ثبت نام دیگر مقاطع تحصیلی مدارس شاهد خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. بدیهی است گروه‌های ایثارگری متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند تا پایان زمان ذکر شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند لذا به همه خانواده‌های دانش آموزان شاهد و سایر گروه‌های ایثارگری ورودی پایه اول در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توصیه می‌شود تا قبل از پایان مهلت زمان مذکور به سامانه ثبت‌نام مدارس شاهد به آدرس http://www.saja.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ثبت‌نام پایه هفتم دوره اول متوسطه، اول تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از پنجم تیرماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام از دانش آموزان میان پایه نیز در مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می‌شود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در زمینه ثبت‌نام مدارس شاهد هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابتدایی بنیاد شهید ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش فروش بلیت برای بازه زمانی یاد شده در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین، صرفاً از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

همچنین پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 6063173 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود