Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:25:37 GMT

توافق سپاهان با 2 ستاره لیگ

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۵۵۴

توافق سپاهان با 2 ستاره لیگ

سپاهان در مذاکرات اولیه خود با دو بازیکن مد نظر کادرفنی به توافقات اولیه رسیده است.

به گزارش مشرق، سپاهان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر در فصل هجدهم و یکی از ۳ شانس قهرمانی جام حذفی قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود را تقویت کرده تا حضور قدرتمندی در رقابت‌های فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو با وجود اینکه فصل هنوز برای سپاهان تمام نشده و دیدار نیمه نهایی جام حذفی (و شاید فینال) در پیش است ولی مسئولان باشگاه دست روی دست نگذاشتند و قصد ندارند زمان را به نفع رقبا از دست بدهند. به همین دلیل فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه و مذاکره با گزینه‌های مورد نظر را شروع کرده‌اند.

در این میان مذاکرات اولیه سپاهان با ۲ بازیکن مثبت بوده و به توافقات اولیه نیز دست پیدا کردند و احتمالاً آنها را در فصل جدید با لباس این تیم خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

کاش سپاهان -پرسپولیس در زمین بی‌طرف بود!  

جورج گولسیانی، مدافع گرجستانی که از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است یکی از این دو نفر است. قرارداد یک ساله او با نساجی تمام شده و او چندی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا نشان دهد قصد ماندن ندارد. اگر توافق او با سپاهان نهایی شود احتمالاً اولین خرید فصل طلایی‌پوشان خواهد بود.

دومین گزینه سپاهان هم محمدرضا حسینی است. این بازیکن یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد ولی با توجه به شرایط فصل گذشته قصد دارد از این تیم جدا شود و باشگاه هم در صورت دریافت پیشنهاد مالی خوب مخالفتی با این موضوع نخواهد داشت.

حسینی که در فصل هفدهم از کلیدی‌ترین بازیکنان ذوب آهن بود در فصل گذشته خصوصاً زیر نظر منصوریان آن جایگاه همیشگی را در این تیم نداشته و حضور یک خط در میان او در ترکیب اصلی نشان از عدم اعتقاد سرمربی ذوبی‌ها به او دارد.

این بازیکن پیشنهادات خوبی از چند تیم دیگر دارد ولی به دلیل اینکه تازه ازدواج کرده و همسرش راضی به خروج از اصفهان نیست، شانس توافق با سپاهان را بالا برده است.

حسینی در فصل هفدهم عملکرد خوبی زیر نظر قلعه‌نویی داشت و همکاری خوبی که با کی‌روش استنلی در این تیم داشت کمک می‌کند تا در سپاهان هم موفق باشد.

اگر طی چند روز آینده پیشنهاد دندان‌گیر دیگری به حسینی نرسد او هم از خریدهای جدید سپاهان خواهد بود و برای پر کردن جای خالی مهرداد محمدی که لژیونر شده است به این تیم می‌پیوندد.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس سپاهان گولسیانی محمدرضا حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس توافق‌نامه‌ای که اتحادیه اروپا و ژاپن امضاء کرده‌اند، آن‌ها روی تولید مواد جدیدی همکاری می‌کنند که در بخش‌های بحرانی اقتصاد، مانند انرژی‌های تجدیدپذیر، باتری‌ها، ساختمان‌های با انتشار کربن صفر و نیمه‌هادی‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها به دنبال ایجاد پلتفرمی به منظور به اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به تحولات سیاست‌گذاری و تحقیق روی فرصت‌های همکاری مشترک هستند.

اتحادیه اروپا گفته است که این مواد پیشرفته برای انتقال سبز و دیجیتال مهم بوده و “بخش حیاتی از حاکمیت اقتصادی و استقلال راهبردی” هستند.

اتحادیه اروپا مواد پیشرفته را موادی می‌داند که برای ایجاد عملکرد برتر یا عملکردهای خاص طراحی شده اند. یک مثال در این مورد، گرافن است. اتحادیه اروپا انتظار دارد که تقاضا برای مواد پیشرفته در سال‌های آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد و معتقد است که کشورهای این اتحادیه به همراه ژاپن در این فناوری جایگاه رهبری جهانی را دارند. این توافق‌نامه پس از راهبرد اخیر پیشنهاد شده توسط کمیسیون اروپا برای حرکت به سمت “رهبری صنعتی اتحادیه اروپا” در مواد پیشرفته تدوین شد.

این توافق‌نامه جدید بر موفقیت همکاری اتحادیه اروپا با ژاپن در علوم مواد، که شامل توسعه مواد جدید برای جایگزینی فلزات بحرانی و مواد پیشرفته برای صنعت الکترونیک برق است، تکیه دارد. ایلیانا ایوانووا، کمیسر اتحادیه اروپا معتقد است که این گفتمان جدید در مورد مواد پیشرفته “همکاری اتحادیه اروپا با ژاپن در تحقیق و نوآوری” را تقویت می‌کند.

ایوانووا گفت: «این مواد برای انتقال ما به آینده سبز بسیار مهم هستند و با همکاری مشترک می‌توانیم سریع‌تر به آنجا برسیم. من مشتاقانه منتظر دیدن نتایج این همکاری جدید با ژاپن هستم.»

پیش از این اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش‌های مختلف تحقیقات با هم همکاری کرده‌اند.

کد خبر 6080849 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی و فرهنگی کره شمالی و بلاروس 
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد