Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:14:14 GMT

راه‌آهن گرگان-اینچه برون باز شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۵۶۱

مدیرعامل راه‌آهن گفت: مسیر ریلی گرگان- اینچه برون که به دلیل بروز سیلاب در 7 قطعه تخریب شده بود، بازسازی و بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید رسولی اظهار داشت: عملیات بازسازی ۷ قطعه تخریب شده راه‌آهن گرگان- اینچه برون در منطقه آق‌قلا با تلاش همکاران راه‌آهن گلستان و عوامل فنی راه‌آهن انجام و مسیر بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسیر ریلی درکریدر ترانزیتی و بین‌المللی منتهی به مرز اینچه‌برون واقع شده است.   معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر سیر قطارهار باری و مسافری در این مسیر پس از چند وقت از سر گرفته شد.   رسولی اضافه کرد: ادامه این خط ریلی در کشور ترکمنستان واقع شده که در زمان وقوع سیلاب دچار آب گرفتگی و تخریب شده بود، شرکت راه‌آهن ترکمنستان همزمان عملیات بازسازی راه‌آهن خود را انجام داده است.   به گزارش فارس، مسیر ریلی گرگان- اینچه برون در منطقه آق قلا از نوروز امسال به دلیل بروز سیلاب دچار مشکل شده بود.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرژرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

دیگر خبرها

  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • صادرات اولین محموله تجاری افغانستان به اروپا از طریق خط آهن ایران به ترکیه