Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مهاجم اروگوئه‌ای PSG ماجرای جنجالی مشاجره‌اش در زمین بازی با هم‌تیمی برزیلی خود برای زدن یک ضربه پنالتی را تقصیر سرمربی سابقش در این تیم دانست. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادینسون کاوانی مدعی شد اختلاف علنی‌اش با نیمار برای زدن ضربات پنالتی پاری‌سن‌ژرمن در فصل 18-2017 به خاطر مدیریت نادرست سرمربی وقت تیم، اونای امری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف کاوانی و نیمار برای زدن ضربات پنالتی PSG، اولین بار در بازی آنها مقابل لیون علنی شد زمانی که آنها برای گرفتن توپ و کاشتن آن روی نقطه پنالتی کشمکش داشتند و این اتفاق تا مدت‌ها سوژه‌ای جنجالی برای شایعه‌سازی رسانه‌ها بود. تا قبل از پیوستن نیمار به پاریسی‌ها کاوانی پنالتی‌زن اول تیم بود اما بعد از ورود نیمار این رویه تغییر کرد و برخی منایع خبری شایعاتی منتشر کردند مبنی بر اینکه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به کاوانی باج داده تا قید زدن پنالتی‌ها را بزند و این مسئولیت را به نیمار محول کند.

کاوانی در یک گفت‌و‌گو با شبکه ESPN راجع به آن ماجرا گفت: در اتفاقی که در آن بازی هنگام زدن پنالتی لحظه رخ داد، اونای امری مقصر بود. قصد ندارم از کسی انتقاد کنم اما آن لازم می‌دانم درباره‌ آن اتفاق شفاف‌سازی کنم. موقع زدن آن ضربه پنالتی به نیمار گفتم «من پنالتی زن تیم هستم» و بعد چند جمله‌ای میان ما رد و بدل شد. بعد از بازی، در رختکن تیم من به نیمار گفتم که منظورم چه بوده و داستان از چه قرار است. بعد از آن ماجرا، امری گفت که بعد از آن نیمار پنالتی‌زن تیم خواهد بود و من از او سؤال کردم که چرا چنین تصمیمی گرفته است.

کاوانی افزود: به امری گفتم یک سال پیش ما توافق کردیم که من پنالتی‌زن تیم باشم اما او به من گفت که من دارم خلاف خواسته او عمل می‌کنم. در نهایت من گفتم «نگران نباش، بگذار نیمار پنالتی‌ها را بزند».

فوتبال جهان| توخل پس از تمدید قراردادش تا سال 2021: بهترین روزهای پاری‌سن‌ژرمن در پیش است

 

کاوانی سپس خاطره تلخ دیگری از دوران بازیگری‌اش در پاری‌سن‌ژرمن را بازگو کرد؛ خاطره باخت 6 بر یک تیمش مقابل بارسلونا در نوکمپ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای سال گذشته.

او درباره اتفاتی که بعد از آن بازی کابوس‌وار برایش رخ داد گفت: آن بازی واقعاً روی من تأثیر بدی گذاشت. بازی وحشتناکی بود چون هیچ کسی انتظارش را نداشت ما با وجود برد 4 بر صفر بازی رفت، حذف شویم. پس از بازی شب‌ها از ناراحتی خوابم نمی‌برد. شب‌ها در خانه بیدار می‌مانم و مطالعه می‌کردم. کم‌‌کم نگران شدم چون شب‌ها یکی پس از دیگر می‌گذشت و من دیگر نمی‌توانستم بخوابم. گاهی وقت‌ها تا ساعت هشت و نیم صبح بیدا می‌ماندم و آن موقع خوابم می‌گرفت که البته آم موقع باید به تمرینات می‌رفتم. با پزشکان تیم صحبت کردم و آنها مرا آرام کردند. به من یک قرص دادند و کم‌کم دوباره به حالت قبل برگشتم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی نیمار پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه