Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@15:03:35 GMT

عکس/ مراسم شب قدر در دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۵۹۷

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و سوگواری شهادت مولای متقیان امام علی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس دانشگاه تهران شب قدر ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مدیران کل امور مدارس سمای رودهن با حضور فریده دوکانه‌ای‌فرد، رئیس و اعضای هیئت رئیسه، رسول اسکندری معاون امور مدارس سمای استان تهران، حجت‌الاسلام محمد نصیری، راهبر فرهنگی امور مدارس سما استان تهران، علیرضا سرمدی مدیر اداری مدارس سمای استان تهران، مدیران و کارکنان سمای واحد رودهن در سالن کنفرانس پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار و معصومه باغبان به‌عنوان مدیرکل امور مدارس سمای رودهن معرفی و از تلاش‌های کوروش حنیفی قدردانی شد.

معاون امور مدارس سمای استان تهران در این مراسم گفت: جابجایی در پست‌های اداری و مسئولیت‌های اجرایی موجب رشد و شکوفایی سازمان‌ها می‌شود و یک امر طبیعی است.

رسول اسکندری افزود: ما در کشور ۳ میلیون دانشجو داریم و از این تعداد یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند، اما در بخش دانش‌آموزی ۱۸ میلیون دانش‌آموز داریم که از این میزان ۱۵۰ هزار نفر در مدارس سما مشغول به تحصیلند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس سما علاوه بر رسالت آموزشی اگر خوب اداره شوند می‌توانند برای دانشگاه مفید باشند و توسعه مدارس سما توسعه دانشگاه را در پی دارد.

معاون امور مدارس سمای استان تهران افزود: مجموعه مدارس سما باید به نحوی اداره شوند که هنگام ثبت‌نام انتخاب اول خانواده‌ها باشند.

اسکندری با اشاره به رشد کمّی و کیفی مدارس و تعامل مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما در تمامی حوزه‌ها تأکید کرد: برقراری تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما از اهداف مهم دانشگاه است.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با داشتن ۲۵ عضو هیئت علمی تمام‌وقت رشته علوم تربیتی دارای ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه امور تربیتی دانش‌آموزان است.

به گزارش آنا، در این مراسم، کوروش حنیفی به‌عنوان رئیس اداره کارگزینی و رفاه کارکنان و ملیحه عبداللهی به‌عنوان رئیس اداره حقوق و دستمزد معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • رژه یگان‌های پهپادی ارتش شامل پهپاد‌های کمان ۱۲، کرار، مهاجر و صادق در مراسم روز ارتش تهران+ فیلم
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • مراسم رژه روز ارتش در تهران