Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این نشست با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان،  مظاهری رئیس موسسه فرهنگی اکو، مظفری مدیر عامل منطقه آزاد کیش، کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته، اصغر رحیمی و اسلامیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهداف ۴ گانه این رویداد مهم عنوان داشت: بدون تردید برگزاری این مسابقات بین المللی در راستای تقویت مناسبات کشور‌های عضو، توسعه روابط دیپلماتیک فرهنگی و ورزشی و تقویت دیپلماسی منطقه کمک بسزایی کرده و در توسعه و معرفی ظرفیت‌های جزیره کیش در سطح آسیای میانه، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سپس مظفری مدیر عامل منطقه آزاد جزیره کیش به ظرفیت بسیار بالای این جزیره در حوزه‌های مختلف اشاره داشت و گفت: برای توسعه ظرفیت ورزشی کیش برای میزبانی رویداد‌های مختلف برنامه داشته و در حال بررسی هستیم در این جزیره فضا‌های ورزشی موجود را بازسازی و برای برگزاری رقابت‌های مطلوب آماده نماییم.

ر ادامه محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتخاب زمان مناسب برای این رویداد بر ابعاد فرهنگی این مسابقات تاکید داشت و پیشنهاد نمود تا رقابت‌های بین المللی فوق در ماه‌های میلادی " اکتبر و می " نباشد.
همچنین مقرر شد تا دبیرخانه‌ای برای برگزاری این رقابت‌ها زیر نظر دکتر مظاهری تشکیل تا برنامه ریزی‌ها و تصمیمات نهایی در این زمینه انجام و پلان کلی این مسابقات بین المللی نیز توسط دکتر رحیمی و دکتر رغبتی ارائه شود.

مسابقات بین المللی ورزشی اکو با حضور کشور‌های عضو سازمان اکو در ۵ رشته ورزشی در جزیره کیش و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، وزارت امورخارجه، کمیته ملی المپیک، موسسه فرهنگی اکو در ایران و منطقه آزاد کیش در این جزیره برگزار که تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پاداش قهرمانان در ماه رمضان پرداخت می‌شود

موزه ملی ورزش با حضور صالحی‌امیری و جهانگیری افتتاح شد

بودجه ۱۲ میلیاردی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها واریز شد / فدراسیون‌های المپیکی سهم بیشتری می‌گیرند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کمیته ملی المپیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد