Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  میشل بورک، یک زن استرالیایی که اهل ملبورن است، عکس همسرش، پائول، را به اندازه یک انسان واقعی روی مقوا چاپ کرد و برید تا او را همراه خود به نقاط مختلف جهان ببرد.

میشل و پائول ۲۵ سال با عشق بایکدیگر زندگی کردند و آرزو داشتند که دور دنیا سفر کنند. اما پائول سال ۲۰۱۶ در سن ۶۱ سالگی از دنیا رفت، قبل از این که با همسرش به آرزویشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا، میشل در سن ۵۸ سالگی، عکسی از همسرش را که در مراسم عروسی‌شان و در سن ۳۴ سالگی از او گرفته شده بود، در سایز یک انسان واقعی، با خود به نقاط مختلف جهان می‌برد.

او تاکنون توانسته با عکس همسرش از مکان‌های پرطرفداری مانند برج ایفل، استون هنج، کاخ باکینگهام و گراند کانیون (دره بزرگی در امتداد رود کلرادو در ایالت آریزونا- آمریکا) دیدن کند.

میشل با اشاره به این که قبل از فوت همسرش به او قول داد با هم دور دنیا را بگردند، درباره این موضوع گفت: پائول پرسید: «اگر من نباشم چه می‌کنی؟»، به او گفتم که هرجا بروم، عکست را با خودم می‌برم.

او درباره آغاز برنامه سفرش گفت: ۱۲ ماه بعد از مرگ پائول با عکسش همراه با یک تور به لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو رفتم و سپس تصمیمم را گرفتم و به پاریس، لندن، ادینبورگ، ولز، دوبلین و سامرست سفر کردم.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

این زن دور دنیا را با عکس همسرش سفر می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها عجیب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 26 همسر علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس ویدیویی از خود و همسرش که در حال همخوانی با کنسرت لری فرج علیپور منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. این ویدیو را می‌‌بینید.

دیگر خبرها

  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت