Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم رگ خواب گفت: اگر زنده باشم هر ساله و همیشه در شب‌های قدر به عزاداری و خلوت با پروردگار مشغول خواهم بود. این حضور همواره برای من افتخاری بزرگ است.

کوروش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) درخصوص علاقه شخصی خود برای حضور در مراسم شب های قدر گفت: این روزها شاید به دلیل مشغله کاری و ضبط و حضور سر صحنه فیلمبرداری زمان دست خودم نباشد اما من از گذشته در مراسم شب ‌های قدر شرکت کرده ام و این روزها هم اگر فرصتی باشد و سر کار نباشم با عشق به شب‌زنده داری می پردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیگر فیلم "رگ خواب" درباره شب‌های قدر امسال افزود: امسال هم با وجود اینکه چندین کار پیشنهاد شده اما اگر سر فیلمبرداری اثر خاصی نباشم در ادامه به مراسم شب زنده داری شب های قدر خواهم رفت و کمی خلوت می کنم.

وی از حضور خود در مراسم شب قدر از کودکی خبر داد و اشاره کرد: ما در محله خودمان واقع در نیاوران همیشه همراه پدر از کودکی به مراسم شب های قدر می رفتیم و می خواهم اگر خدا بخواهد امسال هم برای این مراسم به محله قدیمی خودمان بروم.

تهامی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: من هم به نوبه خود شهادت امام اول شیعیان امام علی (ع) را به تمامی دوستداران و دلدادگان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم. اگر زنده باشم هر ساله و همیشه در شب‌های قدر به عزاداری و خلوت با پروردگار مشغول خواهم بود. این حضور همواره برای من افتخاری بزرگ است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کوروش تهامی شب های قدر شهادت حضرت علی شب بیست و یکم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر