Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال الدین محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قطعه زمین در روبروی ساختمان شهرداری صالح آباد واقع شده و دارای 700 تا یک هزار متر مربع وسعت است.

وی افزود: این زمین گنجایش پذیرش یک هزار و 700 قبر به فاصله 80 سانتیمتر را دارد و زمین آن تسطیع و قبرکنی شده است.

محمدی یادآور شد: این زمین در اختیار خبرنگارانی که مورد تایید خانه مطبوعات استان ایلام هستند به صورت رایگان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر قیمت خرید یک قبر بیش از 10 میلیون ریال است و شهرداری صالح آباد این قطعه را بدون دریافت وجه در اختیار خبرنگاران و خانه مطبوعات قرار داده است.

به گفته محمدی شهرداری صالح آباد بخشی از هزینه این قطعه را از محل عوارض شهرداری پرداخت کرده و برای خرید مابقی زمین نیز حدود هشت میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی هدف از این اقدام را تقدیر از خبرنگارانی دانست که در طول سال بدون وقفه در حال اطلاع رسانی اخبار به مردم هستند.

به گزارش ایرنا، قبرستان عمومی صالح آباد که قدیمی ترین قبرستان ایلام نیز محسوب می شود دارای وسعت بیش از 20 هکتار است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و همچنین جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن هستند.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در برمی‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرمستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: مکان طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از ایجاد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان شخم زده شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد