Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم گفت: در ماه مبارک رمضان ۶۰ طلبه از قم و اصفهان به سمیرم اعزام و در مناطق شهری و روستایی و عشایر شهرستان سمیرم استقرار یافتند.به گزارش بلاغ،حجت الاسلام  میثم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در سمیرم اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 60 طلبه از قم و اصفهان به سمیرم اعزام  و در مناطق شهری و روستایی و عشایر شهرستان سمیرم استقرار پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم اظهار افزود: در ماه مبارک رمضان کلاس‌های تفسیر و تلاوت هر روز یک جز قرآن در 45 مسجد و45 خانه قرآن شهرستان برگرار می گردد و جشنواره حفظ جزء 30 برای کودکان تا 12 سال نیز در کل منطقه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد : برنامه محفل انس با قرآن به صورت شاخص در امامزاده ابراهیم سمیرم با حضور قاری کشوری استاد سرافراز و برنامه تبلیغ اسلام در جامعه غرب و اروپا با حضور استاد محسن صحرایی مبلغ اسپانیایی زبان در دانشگاه ازاد سمیرم نیز ار جمله برنامه های شهرستان بود.

آقایی در ادامه افزود:  از  4مبلغ برتر شهرستان با حضور حجت الاسلام قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان تجلیل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم ،اجرای سفره برکت افطاری ساده با عنوان سفره برکت در 35 مسجد شهرستان با کمک های مردمی و خیرین و همچنین طبخ و توزیع پانصد پرس غذای گرم تحت عنوان طرح افق از محل نذورات مردمی آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) و توزیع بین ایتام و مستمندان شهر توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم را از دیگر برنامه های این شهرستان عنوان کرد.

 شهرستان سمیرم دارای 170مسجد و حسینیه مهدیه، دارالقرآن ،دارالعلم ،تکیه و 16 امامزاده وبقعه متبرکه است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است