Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسن مامن پوش مدیر روابط عمومی هیات ووشو استان اصفهان گفت: این طرح، روز جمعه، ۲۴ خرداد ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در خانه ووشو استان اصفهان آغاز می‌شود.

وی افزود: نفرات منتخب به اردوی تیم استان اصفهان دعوت خواهند شد و به صورت رایگان، زیر نظر مربیان استان آموزش خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی هیات ووشو استان اصفهان گفت: نفرات برگزیده در این طرح برای شرکت در مسابقات المپیاد استعدادیابی کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/م

  طرح آمایش استعدادیابی ووشوی استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد