Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@23:32:19 GMT

شرط وزیر نیرو برای عبور بدون مشکل از تابستان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۸۱۴

شرط وزیر نیرو برای عبور بدون مشکل از تابستان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در خصوص وضعیت تأمین برق در تابستان سال جاری گفت: اگر مشترکان همانند سال گذشته در مصرف برق همکاری کنند، تابستان امسال را بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

این عضو کابینه دولت افزود: با وجود اینکه امسال بارش‌های مناسبی صورت گرفته و نیروگاه‌های برق‌آبی در شرایط بهتری به‌سر می‌برند، اما افزایش زودرس دمای هوا، نشانه‌ای بر مصرف بالا در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت نیرو، با افزایش دما در نقاط مختلف کشور و استفاده هرچه بیشتر از سیستم‌های سرمایشی که بخش عمده‌ای از مصرف برق فصل تابستان را به خود اختصاص داده‌اند، پیک مصرف برق دوباره روندی صعودی به خود گرفته و به مرز 46 هزار مگاوات رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در محدوده چهارراه طالقانی چند مجموعه فرهنگی از جمله شهرستان ادب در حوزه ادبیات داستانی و منظوم، خانه خوشنویسی و لانه جاسوسی قرار دارند که با راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران، می‌توان شاهد اشتراک رویدادها و شکل گیری یک چهارراه فرهنگی بود.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی با بیان اینکه پروژه خانه شهر بیش از ۳۰ سال قبل آغاز شد و بیش از ۲۰ سال کار در آن صورت گرفته بود؛ اما اجرای اساسی و جدی آن در چند سال اخیر دنبال شده است، گفت: این پروژه نسبت به دو سال اخیر که از آن بازدید داشتیم، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به پیش‌بینی موزه هوشمند و تالارهای چندمنظوره در خانه شهر، افزود: به نظر می‌‎رسد با اعتباراتی که پیش‌بینی شده و تسریع در روند پروژه، در سال آینده شاهد بهره‌برداری آن باشیم. قرار بر این است که شاکله ارتباطی و فرهنگی در این خانه در دسترس شهروندان قرار بگیرد.

نادعلی به راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران در محل خانه نراقی در چهار راه طالقانی اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته بررسی‌هایی صورت گرفته بود که این خانه با چه نوع کاربری به بهره‌برداری برسد که در نهایت تصمیم بر این شد خانه روزنامه‌نگاران در این محل راه‌اندازی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این فضا با معماری سنتی و همچنین نگاهی مدرن طراحی شده و فضایی شاد و با نشاط برای اهالی رسانه فراهم خواهد کرد، گفت: خوشبختانه اندکی از طرح باقی مانده و اگر پروژه با همین سرعت پیش برود در سه تا چهار ماه آینده به طور کامل در دسترس اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از اقدامات انسان‌محور و فراهم کردن فضایی برای همفکری اقشاری همچون اصحاب رسانه حمایت می‌‎کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در محدوده چهارراه طالقانی چند مجموعه فرهنگی از جمله شهرستان ادب در حوزه ادبیات داستانی و منظوم، خانه خوشنویسی و لانه جاسوسی قرار دارند که با راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران، می‌توان شاهد اشتراک رویدادها و شکل گیری یک چهارراه فرهنگی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • معاون وزیر نفت : در مرز‌های کشور گازوئیل لیتری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد/ بارنامه جعلی صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد