Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از اعتراف تأمین کننده برنج‌های فروشگاه شهروند به تقلبی بودن این برنج‌ها در شعبه تعزیرات خبر داد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

سید یاسر رایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده عرضه برنج‌های تقلبی و ناخالص در فروشگاه شهروند اظهار کرد: پرونده در دست رسیدگی است و تأمین کننده برنج‌های فروشگاه شهروند نیز در شعبه تعزیرات حضور یافته و به تقلبی بودن برنج‌ها اعتراف کرده و اعتراف وی نیز مکتوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: با توجه به اقرار تأمین کننده به تقلبی بودن برنج‌ها، در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع هستیم که فروشگاه شهروند در تقلبی بودن برنج‌ها نقش داشته است یا خیر؟

رایگانی در پاسخ به سوال دیگری درباره اعلام پلیس مبنی بر کشف 130 تن برنج تقلبی از انبار مرکزی شهروند در شهر آفتاب گفت: این کار پلیس دوباره کاری است و اصلاً پرونده جدیدی نیست بلکه همان انباری است که پیشتر تعزیرات کشف کرده و در حال حاضر نیز انبار مزبور در اختیار شهروند نیست و ورود و خروج به آن در اختیار تعزیرات است.

سخنگوی تعزیرات حکومتی، این کار پلیس را اشتباه خواند و گفت: دلیلی ندارد انباری که قبلاً تعزیرات کشف کرده، حالا پلیس دوباره بیاید و کشف کند.

تهران| کشف 130 تن برنج تقلبی از انبار مرکزی "فروشگاه زنجیره‌ای معروف"عذر بدتر از گناه مدیرعامل شهروند درباره فروش برنج تقلبیواکنش عضو شورای شهر به عرضه برنج‌های تقلبی در "فروشگاه‌های شهروند"ورود دیرهنگام شورای شهر تهران به مسئله "عرضه برنج‌های تقلبی" در شهروندمدیر عامل شهروند: فروش 115 تن از برنج‌های تقلبی به مردم با قیمت 10 هزار تومان/ زمان کافی برای جمع‌آوری نداشتیمتعزیرات: احضار مدیر فروشگاه شهروند به‌خاطر تقلب در فروش 60 تن برنج

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط واردات برنج سازمان تعزیرات حكومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات برنج سازمان تعزیرات حكومتی واردات برنج سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب‌های تقلبی هستند

حلاج کارشناس فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های آرایشی با اشاره به عوارض و اثرات جبران ناپذیر افراط در استفاده از رژ لب، نسبت به فلزات سنگین موجود در رژ‌های لب گمنام و جعلی هشدار داد

حلاج با بیان اینکه رژ لب از جمله فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی است که استفاده فراوانی را در نقاط مختلف دنیا دارد بیان داشت: زنان در طول زندگی خود  مقدار قابل ملاحظه‌ای رژ لب را ناخواسته می‌بلعند و مصرف مستقیم خوراکی آن اثرات منفی مواد شیمیایی مانند فلزات سنگین را تشدید می‌کند.

وی افزود: استفاده مداوم از این فرآورده‌های آرایشی می‌تواند جذب فلزات سنگین را در بدن هنگام بلع رژ لب افزایش دهد.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با توجه به اثرات مضر فلزات سنگین به ویژه برای زنان باردار و کودکان، نسبت به پیامد‌های زیان بار استفاده از رژ لب‌های غیراستاندارد و قاچاق و همچنین افراط در مصرف این فرآورده هشدار داد 

حلاج در ادامه سخنانش مواردی نظیر استفاده نادرست از لوازم آرایشی و بهداشتی، کاهش سن استفاده از لوازم آرایشی بدون در نظر گرفتن استاندارد بودن آنها، قاچاق و تولید محصولات تقلبی را تهدید کننده سلامت عموم مردم به ویژه زنان بر شمرد.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: در صورت استفاده از فرآورده‌های غیراستاندارد و قاچاق که اکثراً حاوی مقادیر بالای فلزات سنگین نظیر ترکیبات سرب، آرسنیک و جیوه بوده و چنین ترکیباتی به دلیل داشتن خواص رنگی اغلب به عنوان رنگدانه‌ها در آن فرآورده‌ها استفاده می‌شوند که منجر به انباشته شدن این آلاینده‌ها در بافت‌های نرم خواهند شد  این امر می‌تواند عوارض و اثرات جبران ناپذیری را برای بدن ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد
  • ببینید | اعتراف مجری معروف زن تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!
  • خرید زعفران با کیفیت و قیمت باورنکردنی
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • فلزات سنگین تهدید جدی رژ لب‌های تقلبی هستند
  • نکات کلیدی برای تشخیص ساعت‌های مردانه اصل از تقلبی
  • نوکیای ایرانی بدون مجوز کالای تقلبی است+ فیلم
  • قیمت جدید گوشت، مرغ، روغن و برنج اعلام شد/ جدول قیمت
  • چرا نباید ساعت مچی فیک بخریم؟
  • کشف ۵ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در مشهد