Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@22:13:41 GMT

هراز و چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۰۲۹

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های هراز و چالوس عصر امروز دوشنبه ۶ خرداد به دلیل روان سازی ترافیک در این دو مسیر یکطرفه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علیرضا قدمی، با بیان اینکه هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲ بامداد فردا ممنوع است.
وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه می‌شود.
قدمی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس، و تریلر‌ها از جاده هراز امروز ممنوع شد.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.
وی گفت: آمد و شد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح فردا سه شنبه هفتم خردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هراز چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite

این تنوع در بازار موجب شده تا کاربران چالش دیگری بنام محصول اصل یا فیک (تقلبی) را نیز پیش روی خود ببینند. با این حال با توجه به نیاز و خرید کاربران در بازار گجت های پشیدنی مثل ساعت هوشمند سعی شد به مقایسه دو مدل محبوب از ساعت‌ های هوشمندRS4 و Solar Lite بپردازیم تا به شما در انتخاب گزینه ‌ای ایدئاآل کمک کنیم.

مشخصات ظاهری ساعت RS4 صفحه نمایش:

ساعت هوشمند RS4 مجهز به یک صفحه نمایش لمسی AMOLED با وضوح بالا و رنگ‌ های زنده است. این صفحه نمایش در زیر نور مستقیم خورشید نیز به خوبی قابل مشاهده است.

سلامتی و تناسب اندام:

ضربان قلب: سنجش ضربان قلب به صورت 24/7 و ارائه نمودار تغییرات آن در طول روز و شب

فشار خون: سنجش فشار خون به صورت دستی یا خودکار

اکسیژن خون: سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2)

کیفیت خواب: پایش مراحل مختلف خواب و ارائه گزارش کیفیت خواب

گام شمار: شمارش تعداد گام ‌های پیموده شده در طول روز

کالری سنج: محاسبه کالری سوزانده شده در طول روز

مسافت طی شده: محاسبه مسافت طی شده در طول روز

قابلیت ‌های ورزشی:

این ساعت هوشمند بیش از 100 حالت ورزشی مختلف را پشتیبانی می ‌کند و می‌تواند اطلاعات دقیقی از عملکرد شما در حین ورزش ارائه دهد.

ورزش ‌های هوازی: مانند دویدن، پیاده ‌روی، دوچرخه ‌سواری، شنا

ورزش ‌های قدرتی: مانند وزنه ‌برداری، بدنسازی، یوگا

ورزش‌ های توپی: مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال

ردیابی RS4:

این ساعت از GPS داخلی برای ردیابی دقیق مسیر و مسافت طی شده حین ورزش پشتیبانی می ‌کند. همچنین دارای مربی ورزشی مجازی است که می ‌تواند برنامه‌ های ورزشی متناسب با نیازها و اهداف شما ارائه دهد. شما می ‌توانید اطلاعات ورزشی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

ارتباطات:

ساعت هوشمند RS4 از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌ شود که می ‌توانید از طریق آن تماس‌ ها و پیام ‌های خود را دریافت کنید. همچنین می‌توانید از این ساعت برای پخش موسیقی و کنترل دوربین گوشی خود استفاده کنید.

باتری:

RS4 مجهز به یک باتری قدرتمند است که تا 7 روز با یک بار شارژ کامل می ‌تواند کار کند که این قیاس در برابر ساعت های هوشمند دیگر با توجه به کارایی آن بسیار چشم گیر است.

سایر قابلیت‌ها:

تقویم: دارای تقویم برای مدیریت برنامه‌ های روزانه شما است.

آلارم: دارای آلارم برای بیدار شدن شما در زمان‌ های مشخص است.

کرنومتر: دارای کرنومتر برای محاسبه زمان است.

تایمر: دارای تایمر برای شمارش معکوس زمان است.

کنترل روشنایی صفحه نمایش: به شما امکان می‌ دهد تا روشنایی صفحه نمایش را تنظیم کنید.

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند Solar Lite

ساعت هوشمند Solar Lite با طراحی اسپرت و مدرن، بدنه پلاستیکی و قاب فلزی، برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب است. این ساعت با صفحه نمایش LCD و بند سیلیکونی قابل تعویض، در رنگ ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. ضد آب و ضد گرد و غبار است و از یک دکمه در سمت راست قاب برای کنترل آن استفاده می ‌شود. در ادامه به برخی از قابلیت ‌های این ساعت هوشمند اشاره خواهیم کرد.

قابلیت‌ های سلامتی و تناسب اندام:

Solar Lite از سنسورهای مختلفی برای پایش سلامتی و تناسب اندام استفاده می ‌کند. استفاده از این سنسورها می ‌تواند اطلاعات مفیدی در مورد سلامتی و تناسب اندام شما ارائه دهد. این سنسورها شامل موارد زیر هستند:

ضربان قلب

فشار خون

اکسیژن خون

گام شمار

کالری سنج

مسافت طی شده

کیفیت خواب

پیش‌بینی‌ ها و یادآوری ‌ها

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار:

مقاومت این ساعت هوشمند تا عمق 5 متر ضد آب است. همچنین دارای استاندارد ضدآب IP68 نیز هست. این به این معنی است که می ‌توانید از آن در مناطق مرطوب و هنگام بارندگی بدون نگرانی استفاده کنید.

بدنه:

این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.38 اینچ، دارای بدنه ای از جنس پلاستیک باکیفیت است که آن را سبک و بادوام می‌ کند. قاب فلزی آن نیز به استحکام بیشتر ساعت کمک می ‌کند.

بند:

بند Solar Lite از سیلیکونی نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده است که برای استفاده روزمره و ورزشی مناسب است. این بند قابل تعویض است و می ‌توانید آن را با بندهای دیگر در رنگ‌ ها و طرح‌ های مختلف تعویض کنید.

تست اکسیژن خون:

ساعت Solar Lite می تواند به صورت پویا وضعیت اکسیژن خون شما راحتی در شب ردیابی کند و تصویر بهتری از وضعیت فیزیکی شما ارائه دهد.

پشتیبانی از زبان فاسی:

یکی از مهم ترین قابلیت‌ هایی که برای کاربران بسیار اهمیت دارد بحث پشتیبانی از ساعت هوشمند از زبان فارسی است که موجب شده تا نگران دریافت انواع نوتیف و پیام به زبان فارسی نباشید.

گارانتی ساعت هوشمند

این روزها با توجه به اینکه ساعت های هوشمند زیادی با تنوع در برند و مدل وارد بازار شده است، احتمال خرابی این محصولات نیز وجود دارد. بنابراین لازم است برای اطمینان از خرید خود، یک گارانتی معتبر را انتخاب کنیم. شرکت داده پرداز رایانه متین به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبر سیلیکون پاور، اپیسر، کینگ استار، هایلو، QCY، سیبراتون، لونارک و کداک این روزها به شکل خوبی از پس نیازهای مشتریان خود در دفاتر خدمات پس از فروش بر آمده است.

این شرکت همچنین به‌عنوان وارد کننده گروه‌ کالایی‌های متنوع از جمله انواع اسپیکر، انواع حافظه از جمله هارد اکسترنال و فلش مموری و کارت حافظه و اس اس دی، انواع شارژر و پاوربانک، انواع کابل شارژ، انواع گجت دیجیتال و انواع هدفون، هندزفری، ماوس و کیبورد خود را میان ارائه دهندگان معتبر خدمات پس از فروش یکپارچه در سراسر کشور قرار داده است.

شما می توانید محصولات با کیفیت نام برده را با گارانتی متین خریداری کنید که هم از خدمات معتبر آن استفاده کنید و هم خیالتان از بابت خرید یک محصول با کیفیت و طول عمر طولانی راحت باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895987

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite
  • باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • آغاز اولین حراج انواع سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز | خریداران برای دریافت سکه به تارنمای رسمی مرکز مبادله مراجعه کنند
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران