Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@16:35:47 GMT

عقیده جالب کتابفروشان عراقی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۰۵۲

عقیده جالب کتابفروشان عراقی

خبرگزاری میزان- در بازار کتاب عراق فروشنده‌ها، شب‌ها کتابهایشان را بیرون از انبار در خیابان می‌گذارند، زیرا معتقدند: "کسی که کتاب می‌خواند دزدی نمی‌کند و کسی که دزدی می‌کند، کتاب نمی‌خواند! "

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،در بازار کتاب عراق فروشنده‌ها، شب‌ها کتابهایشان را بیرون از انبار در خیابان می‌گذارند، زیرا معتقدند: "کسی که کتاب می‌خواند دزدی نمی‌کند و کسی که دزدی می‌کند، کتاب نمی‌خواند! "

 

 

انتهای پیام/
منبع:مشرق
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب کتابفروشی عراق کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس

سیاوش یزدانی باز هم برای هواداران الهلال کری خواند!

طرفداری | سیاوش یزدانی کامنت عجیبی را منتشر کرده است.

سیاوش یزدانی در جدال با الهلال حسابی حاشیه ساز شد، جایی که او برای هواداران تیم عربستانی با نشان دادن نتیجه 1-0 کری خواند اما درنهایت سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. همین موضوع در آن زمان، سیاوش یزدانی را سوژه کاربران عربستان در شبکه های اجتماعی کرده بود.

حالا به نظر می رسید سیاوش یزدانی منتظر حذف الهلال بود تا جبران کند و پس از حذف این تیم مقابل العین، بلافاصله زیر پست الهلال با ایموجی خنده، نتیجه 1-0 را دوباره کامنت کرد!

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس