Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد براثر انفجار بمب در مسیر اتوبوس کارمندان وزارت حج افغانستان 10 نفر زخمی شده است.به گزارش بلاغ،وزارت کشور افغانستان اعلام کرد براثر انفجار بمب صبح امروز در مسیر اتوبوس کارمندان وزارت حج افغانستان 10 نفر زخمی شده است. 

«نصرت رحیمی» سخنگوی وزارت کشور افغانستان در این رابطه گفت: اتوبوس مربوط به کارمندان وزارت حج و اوقاف ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز هدف یک مین مغناطیسی در ناحیه دوم کابل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: 10 نفر تاکنون در این حادثه زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است. 

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که در هفته گذشته نیز در اثر انفجار در مسجدی در کابل 3 نفر از جمله امام جماعت مسجد جان خود را از دست دادند. 

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقابه ایران از افغانستان چه شد؟

حسن کاظمی قمی با تاکید بر اینکه ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است، گفت: از نگاه ژئوپلیتیک افغانستان محاط در خشکی است و مسیر دسترسی‌اش به آب‌های آزاد امن، اقتصادی، کوتاه و پایدار آب‌های ایران است و بر همین اساس با توجه به شرایطی که امروز به ویژه بعد از بحران اوکراین ایجاد شده، کریدور‌های ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خود گرفته است، چون حجم زیادی از ترانزیت کالا از چین و هند از مسیر روسیه به اروپا انجام می‌شد، که بحران اوکراین این مسیر را متوقف کرد. از این رو ترانزیت از آب‌های آزاد چابهار در ایران شرایط جدیدی را ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، وی در بخشی دیگر از گفت‌وگویش با پایگاه خبری ایراف درباره موضوع حق‌آبه گفت که شماتت‌هایی که در اجتماع انجام می‌شود را می‌پذیریم، اما سعی می‌کنیم در چارچوب مصالح ملت حرکت کنیم.

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت که در مساله حق‌آبه اینکه امروز چه می‌خواهیم انجام دهیم مهم است. در دوره حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات از جمله روش‌های اقتصادی این موضوع پیگیری و دنبال شده است.

دیگر خبرها

  • حقابه ایران از افغانستان چه شد؟
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل
  • انفجار در کابل با یک شهید و سه زخمی
  • نخستین صادرات ریلی افغانستان به ترکیه از مسیر ایران
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد الشعبی عراق
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق
  • سنگ‌اندازی در مسیر ورود اتوبوس‌های برقی