Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری طرح سراج منیر، پرده‌خوانی قرآنی در ۱۰ کانون استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۰ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و مباحثی همچون نماز، قرآن، معارف دین و عقاید و احکام در این طرح اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طرح آینده‌پژوهی و مهندسی فرهنگی مهدویت نیز در ۵ کانون استان از جمله یک کانون در ارومیه، دو کانون در نقده و دو کانون در شهرستان میاندوآب درحال برگزاری است.
بیگی با اشاره به برگزاری طرح نقش زن مسلمان در اقتصاد و فرهنگ و جامعه و طرح مشکلات در رابطه با آسیب‌های اجتماعی و تربیت فرزند نیز به‌همت کانون صیاد شیرازی نقده برگزار شد، تصریح کرد: در هر کدام از این طرح‌ها نیز بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کرده بودند.
وی با اشاره به اینکه طرح راهبران اندیشه نیز با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در بیش از ۲۰ کانون اجرا شد، خاطرنشان کرد: همزمان با ۱۳ خرداد طرح مسابقه آفتاب انقلاب به میزبانی کانون رئوفه در مسجد جامع روستای حیدرلوی‌بیگلر ارومیه در رابطه با امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن کانون های مساجد رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی گفت: طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در حال حاضر و در گام نخست در ۱۰ استان کشور در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در این طرح با تجهیز هر کلاس درس به یک کتابخانه کوچک و جذاب، با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار به دسترس‌پذیری کتاب برای دانش‌آموزان سراسر کشور در بستری مناسب و فرهنگی اقدام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این برنامه با هدف کمک به توسعه‌ی عدالت فرهنگی و آموزشی و نقش‌آفرینی کانون به عنوان نهاد متولی فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه در این طرح ۱۹ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت دانش آموزشی بیش از چهار هزار ۷۸۸ دانش آموزان انتخاب شده‌ است اضافه کرد: برای هر مدرسه یک قفسه به همراه کتاب‌های متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان انتخاب و خریداری شده و برای هر کتابخانه تعداد ۲ تا ۳ سرگرمی از بین سرگرمی‌های مورد تایید کانون در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: این طرح پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خصوص پوشش محلات هدف دفاتر تسهیلگری و با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود اجرا خواهد شد که در مرحله نخست در هفته آتی در مدارس مناطق کم برخوردار  به این قفسه‌های کتاب تجهیز خواهند شد. 

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • احیای و فعال سازی ۷۴ معدن در آذربایجان غربی/برگزاری مزایده برای فعال سازی ۱۸۰ معدن غیرفعال
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ اثر تاریخی آذربایجان‌غربی مرمت شد
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود