Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندر مرزی آستارا از جمع آوری روزانه 120 تا 150 تن زباله از این شهر گردشگر پذیر خبر داد.

جواد معیتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بندر مرزی آستارا یکی از مقاصد مهم گردشگران کشور است که سالیانه میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی به این شهر سفر می‌کنند.

وی با بیان این‌که ارائه خدمات در آستارا ویژگی‌های خود را دارد و با سایر شهرهای کشور متفاوت است، ادامه داد: این شهرداری حدود 13 میلیارد ریال حقوق به کارکنان خود پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معیتی مدیریت پسماند را یکی از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای شهرداری عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که به طور متوسط روزانه 120 تا 150 تن زباله در این شهر جمع‌آوری می‌شود، تحقق اهداف مدیریت پسماند، همکاری آحاد مختلف مردم را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: رودخانه‌ها داخل شهر از قبیل مرداب و ضلع شمالی نهر روبروی دانشگاه پیام نور (رودخانه ویرمونی) بیش از سایر مناطق در تهدید معضلات زیست محیطی زباله هستند که باید حاشیه‌نشین‌های این مناطق همکاری لازم را با نیروهای مدیریت پسماند داشته باشند.

شهردار آستارا نیز در بخش دیگر سخنان خود از هماهنگی و رایزنی فرماندار با وزارت کشور برای اخذ یک دستگاه بیل مکانیکی تقدیر کرد و یادآور شد: توسعه شهر نیز بر اساس طرح تفصیلی در حال انجام است و در همین راستا شش قطعه زمین تصرف شده توسط اشخاص شناسایی و بازپس‌گیری شد.

وی اضافه کرد: اراضی شهرداری به مساحت ۳ هکتار رفع تصرف و آزادسازی گردید و به ۱۰۰ مورد تخلفات رانندگان تاکسی رسیدگی شد.

وی در ادامه از آغاز عملیات روکش آسفالت معابر در سطح شهر سخن گفت و افزود: پیگیری احداث استخر، سونا و جکوزی، شهربازی، احداث مجتمع فرهنگی و تفریحی در خیابان امام(ره)، ساماندهی و تجهیز طرح ساحلی سفیر امید و پارک جنگلی بی بی یانلو از دیگر اقدامات در دست انجام است.

جواد معیتی طراحی و اجرای شبکه آبرسانی آب‌های سطحی و ادامه دیوارسازی حاشیه رودخانه خلیل‌آباد را از دیگر طرح‌های در دست احداث شهرداری برشمرد و تصریح کرد: اقدامات لازم برای شناسایی مکان جدید آرامستان شهر در دست انجام است.

وی صعود تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان، را یکی از اقدامات مهم در عرصه فرهنگی ورزشی دانست و ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از این تیم، افزود: پرسنل شهرداری در مواقع بحرانی در آماده باش کامل هستند تا خدمات بهینه به شهروندان ارائه شود.

وی در پایان به برخی اقدامات انجام شده در شهرک عباس آباد اشاره کرد و گفت: احداث پارک و سایت بازی کودکان، کانال هدایت آب‌های سطحی، تعریض و تکمیل پروژه آسفالت با اعتبار 10 میلیارد ریالی، بخشی از فعالیت های نیروهای شهرداری در این شهرک پر جمعیت بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها

به گزارش همشهری آنلاین، طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت بنا به دستور شهردار تهران با محوریت مقابله با پدیده زباله گردی و برخورد با مافیا و سرشاخه‌ها عملیاتی شد. سرهنگ سید هادی موسوی با بیان این مطلب گفت: «پیرو این مأموریت کمیسیون عملیات یگان حفاظت تشکیل و وظایف هر منطقه و سازمان بر اساس لوحه تنظیمی به آنها ابلاغ شد. از زمان اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۲۲۵ نفر از عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در مأموریت های مناطق و سازمان ها حضور داشتند و ۲۰۶ واحد عملیاتی نیز به سطح شهر اعزام شدند.»

او در تشریح بیشتر تاکید کرد: «در مدت اجرای طرح ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند ،توقیف شد. آمارها نشان می‌دهد تا به امروز بیش از ۲۰۰ تن پسماند از زباله‌گردهای غیر مجاز شهر تهران جمع آوری شده است.»

کد خبر 845221 منبع: ایسنا برچسب‌ها زباله شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها