Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی تا پایان هفته، گفت: طی این مدت در بیشتر مناطق به ویژه نیمه شمالی استان، تندباد لحظه ای، بارش رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

 ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم شرایط جوی ناپایدار روی استان تا پایان هفته، اظهار کرد: براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق از ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید، تندباد لحظه ای،  رگبارهای بهاری و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده خوروبیابانک با دمای ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

هنرمند با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته گفت: بیشترین بارش ها به ترتیب از فریدونشهر با میانگین ۵.۹ میلی متر و بویین میاندشت با میانگین یک میلی متر گزارش شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان بارش های رگباری پیش بینی هوا تندباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان به نقل از هواشناسی کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته جاری علاوه بر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای در استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق  احتمال دارد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای هفته آینده نیز از شدت ناپایداری های جوی کاسته می شود و در  بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار مورد انتظار است.

همچنین در دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان لاله زار با دمای یک درجه سردترین، ریگان با دمای ۳۶ درجه گرمترین مناطق استان بوده اند.

بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه ثبت شده است.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان