Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:21:24 GMT

«زیدان»، مامور متقاعد کردن «راموس»

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۲۱۳

«زیدان»، مامور متقاعد کردن «راموس»

به گزارش خبرگزاری مهر، شاید آینده سرخیو راموس در رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام باشد، اما او هنوز هم به طور قطع و یقین تصمیمش را نگرفته است.

مدیران رئال مادرید تصمیم گرفتند تا را مأمور متقاعد کردن این بازیکن برای ماندن در تیم کنند و جالب اینجاست زیدان با وجود رابطه خوبی که با بازیکنان دارد در پایان فصل جاری مشکلاتی با راموس داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل است که مدافع مادریدی‌ها به زیدان گفته باید فکرهایش را بکند و مربی فرانسوی هم همه تلاشش را کرده تا او در آرامش فکر کرده و تصمیم بگیرد، اما بعید است تلاشی برای نگه داشتن او بکند. البته که زیدان بارها تاکید کرده راموس را به عنوان بازیکنی تأثیرگذار می‌شناسد و به نظرش حضور او در داخل و خارج از زمین برای رئال مفید است. اما معتقد است در این زمینه کسی که باید راموس را متقاعد کند فلورنتینو پرس و سران باشگاه هستند.

حالا هم راموس در امریکا به سر می‌برد و قرار است وقتی بازگشت درباره این مسائل با رئیس باشگاه مذاکره‌ای داشته باشد. اگر او اعلام کند قصد ترک تیم را دارد مطمئناً باشگاه‌های زیادی او را می‌خواهند، اما در حال حاضر تنها پیشنهادی که او دارد از چین است. البته به غیر از رئال مادرید که می‌خواهد او در تیم بماند.

کد خبر 4627029

منبع: مهر

کلیدواژه: سرخیو راموس زین الدین زیدان تیم فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟

احتمال این که رافا مارکز را روی نیمکت تیم اصلی بارسلونا ببینیم، اصلا کم نیست. 

طرفداری | جستجوی بارسلونا برای جانشین ژاوی که قرار است به زودی از این تیم جدا شود، هنوز پیشرفت زیادی نداشته است. به گزارش اسپورت، بارسلونا در حال حاضر قعلا دو گزینه دارد. این که به تلاش برای متقاعد کردن ژاوی برای ماندن ادامه دهد یا به جای او از رافا مارکز استفاده کند.

بارسا به دلایل مالی تقریبا از جذب روبرتو دزربی منصرف شده است، هانسی فلیک گزینه چندان متقاعد کننده ای نیست و لوئیز انریکه هم تمایلی به بازگشت ندارد. اسپورت مدعی شده که مارکز به دلایل متعددی به عنوان «گزینه شماره 1» برای جانشینی ژاوی مطرح شده است.

دلایلی که به مارکز شانس خوبی برای هدایت بارسلونا می دهد نتایج خوب با بارسا اتلتیک (تیم ب بارسلونا) شناخت او از بازیکنان جوان شناخت از وضعیت مالی سخت باشگاه رابطه خوب با دکو و لاپورتا ایجنت او ژرژ مندس است

با این حال فعلا بعید نیست که ژاوی در نهایت بماند. گفته می شود همه چیز بعد از این هفته که بازی های حساس مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید را به همراه دارد، مشخص خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • پس از حمله نظامی به اسرائیل اوضاع چه می‌شود؟
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • بارسا برنامه‌ای برای نگه‌داشتن ژاوی ندارد
  • اندونگ: عاشق راموس و البته استقلال خوزستانم!