Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز دوشنبه، فیات کرایسلر پیشنهاد ادغام تمام سهام خود با شرکت رنوی فرانسه را مطرح کرد که به این وسیله سومین خودروساز بزرگ جهان تشکیل خواهد شد.

طرح پیشنهادی فیات کرایسلر، که در مذاکرات دیشب این شرکت با رنو نهایی شده بود، روز دوشنبه در دیدار با هیأت‌مدیره شرکت فرانسوی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیات کرایسلر در بیانیه خود اعلام کرد: این قرارداد، خودروسازی را ایجاد خواهد کرد که ۸.۷ میلیون خودرو در سال به فروش خواهد رساند و حضور قدرتمندی در بخش‌های کلیدی خواهد داشت. با این قرارداد سالانه ۵ میلیارد یورو صرفه‌جویی خواهد شد.

طبق این قرارداد پس از پرداخت ۲.۵ میلیارد یورو به سهام‌داران فیات کرایسلر، هر گروه ۵۰ درصد از سهام شرکت جدید را دریافت خواهند کرد.

اما با بازگشایی بازارهای سهام اروپا در روز دوشنبه، درحالی که این پیشنهاد مورد استقبال کارشناسان و تحلیل‌گران قرار گرفت، سهام هر دو شرکت با جهشی بزرگ روبرو شد.

سهام فیات کرایسلر ۱۹ درصد جهش کرد و سهام رنو هم با جهش ۱۶ درصدی روبرو شد.

کد خبر 4627068

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت رنو فیات صنعت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام‌کرد: پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ساعت ۶ صبح دوشنبه (۲۷ فروردین۱۴۰۳) به حالت عادی بازگشت.

مسافران برای دریافت بلیت جایگزین پرواز‌های باطل شده با مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس بگیرند.

مسافران برای اطلاع از وضعیت پرواز‌ها می‌توانند ازسایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ و ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱ و ۰۹۶۳۳۰ اطلاعات پرواز‌ها را کسب کنند.

مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایر در روز دوشنبه (مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) با توجه به تغییر برنامه پرواز‌های این شرکت لطفا قبل از عزیمت به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • ده‌ها شرکت هواپیمایی پروازهای خود به اراضی اشغالی را لغو کردند
  • رشد شاخص S&P در سال ۲۰۲۳
  • اصلاح سرفصل‌های مربوط به مشارکت و نشر آگهی از لایحه تجارت
  • بازگشت پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند