Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یاسوج برگزار و زمینه آزادی ۱۴ زندانی نیازمند از زندان‌های استان با کمک خیرین فراهم شد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، جشن گلریزان با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان، جمعی از معاونین و مدیران کل حوزه استانداری، مدیران عامل بانک‌های استان و جمع زیادی از خیران در سالن همایش‌های صدا و سیمای شبکه‌ی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی با اشاره به اینکه در سال گذشته آزادی ۳۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد به دست توانمند خیرین انجام گرفت، افزود: این عمل از کار‌های خیرخواهانه وکار ارزشمندی است، و پاداش این اقدامات خداپسندانه در ماه مبارک رمضان در نامه اعمال همه خیرین ثبت می‌شود.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته زمینه آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شده است، گفت: امیدواریم با کمک خیرین زمینه آزادی افراد بیشتری از زندان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه تعداد ۵۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند، اظهار کرد: خیلی از زندانیان جوانان خیلی خوب و متعهد و دلپاکی هستند که به دلیل اشتباه به زندان افتاده اند ما باید باتمام وجود وامکانات نسبت به آزادی آنان کمک کنیم.   مزارعی در ادامه افزود: با همه زندانیان دیدار چهره به چهره دارم، جوانان و ظرفیت‌هایی در زندان هستند که هر یک می‌توانند ظرفیت و پتانسیلی برای جامعه و کشور باشند.

وی در ادامه بیان داشت: این جلسه برای رسیدگی به جرائم غیر عمد و کسانی است که نا خواسته مرتکب جرائم غیرعمد شده اند نه کسانی که شرور و مخل نظم و امنیت مردم هستند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کسانی که می‌توانند در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کنند در ماه خیر و برکت رمضان این کار را انجام دهند، گفت: برخی زندانیان با ۴-۵ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند.


انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد زندانیان جرائم غیرعمد گلریزان خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان

سید حجت الله موسوی قوام در برنامه به رنگ خدا ویژه برنامه افطار تلویزیون با بیان اینکه طی پارسال ۳۰۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند، گفت: همچنین تعداد ۱۲ نفر نیز از ابتدای امسال آزاد شده اند.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته جشن‌های گلریزان در ۲۵ شهرستان استان کرمان از ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود که چشم این مددجویان به دست کریمانه خیران کرمانی است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  هر ساله اولین چراغ جشن‌های گلریزان را روشن می‌کند که  امسال معظم له، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به آزادی محکومین جرائم غیرعمد اختصاص دادند که نشان دهنده اعتماد ایشان به این نهاد مردمی است.

وی  تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۲۳۱ مددجوی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان کرمان، تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

موسوی قوام بیان داشت: شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان کرمان به شماره ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ستاد مردمی دیه به شماره ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد مردمی دیهبه شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان