Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پروانه معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره حضور خود در سریال ماندگار «امام علی (ع)» گفت: بازی در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» برایم اصلا سخت که نبود هیچ، بلکه لذت بخش هم بود، یک روز داوود میرباقری باری حضور دراین مجموعه از من دعوت کرد و زمانی من در این مجموعه به ایفای نقشم اغاز شد که همه سکانس‌های این مجموعه ضبط شده بود و در ادامه صحنه‌های مربوط به من فیلمبرداری شد که ضبط کلیه این سکانس‌ها ده روز طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: کار با داوود میر باقری و دیگر عوامل مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» برایم فوق العاده لذت بخش بود و همه چیز در آن برهه خوب پیش رفت. این بازیگر سینما در خصوص اینکه آیا برای ایفای نقش در قالب شخصیت «هاجر همسر مالک اشتر» مطالعه زیادی کرده است، اظهار کرد: خیلی برای ایفای نقش «هاجر» مطالعه نکردم شاید بهتر است بگویم ۸۰ درصد ماجرای داستان زندگی «هاجر» را داوود میر باقری برایم گفت و بسیار برای ایفای این نقش به من کمک کرد.

معصومی درباره ویژگی‌های کار با «داریوش ارجمند» تصریح کرد: زمانی که با «داریوش ارجمند» در سریال «امام علی (ع)» همبازی شدم اولین تجربه همکاری‌امان نبود چرا که ما در گذشته در فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» تجربه همکاری با هم را داشتیم به همین خاطر به خوبی توانستیم از پس نقش «هاجر و مالک اشتر» بر بیاییم.

بازیگر سریال «امام علی (ع)» ادامه داد: نیروی مثبتی که ما عوامل سریال «امام علی (ع)» در این مجموعه داشتیم را می‌توان از کیفیت بازی بازیگران و به طور کل خروجی این مجموعه احساس کرد. چرا که نه تنها بازیگران این مجموعه بلکه همه عواملی که در ساخت سریال «امام علی (ع)» دست داشتند با عشق به این حضرت کار کرده و با عشق به ایشان تلاش کردند و بهتر است بگویم همه با نیت قلبی و اعتقاد به «امام علی (ع)» برای این مجموعه آمده بودند.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: هنوز اتفاقاتی می‌افتد که من را به یاد سریال «امام علی (ع)» می‌اندازد، همین امروز بود که در تلویزیون نماز مسجد کوفه را دیدم و این صحنه‌ها یادآور آن روز‌ها شد که در بخشی از سریال که ما باید نماز را در ایوان کوفه می‌خواندیم من کمی از تعدد ضبط سکانس‌ها خسته شده بودم و جمال شورجه به من می‌گفت: فقط دو رکعت دیگر باقی مانده لطفا تحمل بیاورید، شنیده ام که جمال شورجه این روز‌ها در بستر بیماری است، برای سلامتی‌اش دعا می‌کنم.

معصومی در خصوص اعتقاد قلبی خود به «امام علی (ع)» و ارادتی که به شب‌های پرفضیلت «قدر» دارد، خاطر نشان کرد: خیلی زیاد به «حضرت علی (ع)» اعتقاد دارم، همانطور که همه ما به این حضرت اعتقاد داریم، فکر می‌کنم کمتر کسی باشد که مانند من نباشد. این یک واقعیت است که هر جایی انسان در کاری می‌ماند وقتی یک «یا علی» می‌گوید در‌ها به رویش باز می‌شود. امیدارم که در این شب‌های عزیز همه به خواسته‌های دلشان برسند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

گفتگویی جذاب و خواندنی با پروانه معصومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد

کتاب بیست و هفت جمله «مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره‌ی نماز» توسط انتشارات واژه‌پرداز اندیشه منتشر شد.

«امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود». نویسنده کتاب محسن ذوالفقاری از این جمله از شهید بهشتی تأثیر گرفته و همین جمله جرقه‌ای شده برای شروع پژوهشی جدید تا اثری ساده و ماندگار در خصوص نماز از مجموع بیانات ایشان تبدیل به کتاب شود. حال بعد از چندین سال بررسی و غور در گفتارها و نوشتارهای این شهید بزرگوار این اثر به نام «بیست و هفت جمله» در چهار فصل آماده و توسط انتشارات واژه‌پرداز اندیشه روانه بازار نشر شده است.

فصل اول جایگاه و اهمیت نماز بیان شده؛ در فصل دوم معنا و زبان نماز ذکر شده؛ در فصل سوم به آثار نماز اشاره شده و در فصل آخر شبهات و مسائل نماز پاسخ داده شده است.

ناگفته نماند که خواندن این کتاب و هر اثری که ما را به فهم معانی نماز کمک کند بر هر مسلمانی واجب است. چرا که خود شهید بهشتی می‌فرمایند: «یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

کتاب بیست و هفت جمله در ۲۵۲ صفحه و قیمت ۱۴۰.۰۰۰ تومان در ۱۰۰۰ نسخه منتشر و در اختیار خوانندگان آن قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما