Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:23:21 GMT

جراحت ۳ مامور پلیس در درگیری با سارقان مسلح

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۳۱۶

جراحت ۳ مامور پلیس در درگیری با سارقان مسلح

سردار حیدر عباس زاده امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: حدود ساعت۰۳۰۰ بامداد امروز دوشنبه، ماموران انتظامی و اطلاعات شهرستان ایذه دو نفر سارق مسلح که از دو ماه قبل تحت تعقیب مامورین بوده اند را در خیابان مشاهده کردند.

او گفت: در همین راستا ماموران اقدام به توقیف خودرو کردند اما سارقین مسلح به سمت نیروهای انتظامی تیراندازی کردند و متقابلا مامورین نیز اقدام به تیراندازی نمودند که یک نفر سارق مسلح در این جریان مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: نفر دوم با سپر قرار دادن فرزند خردسال خانم همراه سارقین، از صحنه فرار کرد.

سردار عباس زاده بیان کرد: در این درگیری سه نفر از نیروهای انتظامی نیز مجروح شدند که در بیمارستان های اهواز و ایذه تحت درمان هستند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان این که خودروی سارقین و تعداد زیادی فشنگ کلاش در صحنه توقیف شد، تاکید کرد: تلاش برای دستگیری نفر دوم ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی اهواز خوزستان دستگیری ایذه برنا خوزستان سارقین مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان چهار نفر رخ داده که یکی از آن‌ها با سلاح سرد سه نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این چهار نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه
  • شهادت مامور یگان تکاوری پلیس در خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت