Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم تشییع و تدفین تورج لارودی پیشکسوت رسانه ورزشی امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تورج لارودی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی ایران و مدیر سابق سازمان لیگ کشتی که مدتی در بستر بیماری به سر می‌برد، روز شنبه بعد از مدتی مبارزه با بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورج لارودی، پیشکسوت کهنه‌کار رسانه‌های ورزشی با سابقه ۴۸ سال فعالیت سال‌ها جزو کارشناسان برجسته ورزش اول ایران محسوب می‌شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم لارودی صبح امروز (دوشنبه) در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا ساکت، رسول خادم، امیررضاخادم، عبدالحمید احمدی، حسین فرکی، اکبر فلاح، منوچهر زندی، صدرالدین کاظمی، محمدرضا منصوریان، اکبر فیض، رضا میرزائیان، احمد میرزائیان، حجت‌الله جیرودی، اسرافیل دودانگه، تقی اکبرنژاد، عارف ربطی، اسدالله رضایی، رضا لایق و تعداد زیادی از دوستان، پیشکسوتان ورزش کشتی و سایر رشته‌های ورزشی در این مرحوم حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تورج لارودی فدراسیون کشتی روزنامه میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مراسم که به معرفی برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد، همزمان از شبکه سه سیما نیز پخش می‌شود.
آقای عمادالدین اعرابی مدیر روابط عمومی شبکه ورزش سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: امشب مراسم اختتامیه قهرمان ایران­ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال که شبکه ورزش بانی برگزاری این جشنواره است.
وی افزود: یک فرایندی در انتخاب نامزدهاست که باعث شده که تمام ارگان‌ها و نهاد‌های ورزشی کشور همراه این جشنواره باشند و یک اتفاق خوب را از نظر اعتباری رقم زنند و باید گفت که مشارکت بالای ۵ میلیونی مردم، برای انتخاب برترین ورزشکار سال در عناوین مختلف ستودنی بود.
وی ادامه داد: این مراسم را شبکه ورزش به صورت زنده پوشش می‌دهد، همچنین شبکه سه سیما بخش‌هایی از این مراسم را پخش می‌کند و شبکه خبر ۲ این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کند.
امشب در مراسم اختتامیه، همه عزیزان هستند، رسانه ملی که بانی است، شبکه ورزش، وزیر ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، قهرمان‌ها و نامزد‌ها چه کسانی که رای آوردند و برنده شدند قطعا تقدیر می‌شوند و جوایزشان اهدا می‌شود و­ سایرنامزد‌ها هم هستند، اصحاب رسانه­ و خانواده ورزش که یک اجماع بسیار بزرگی دارد در این جشنواره­ که بانی آن شبکه ورزش است.
اعرابی در خصوص برگزاری جشنواره که در روز‌های پایانی سال قبل برگزار شد، گفت: این جشنواره در چند روز پایانی سال آغاز شد و تا ایام نوروز و همین چند روز گذشته هم­ ادامه داشت و تمام نامزد‌ها کسانی که امکان حضور داشتند (بالای ۹۰ درصد) در برنامه حضور پیدا کردند، مربیان، مسئولان فدراسیون‌ها حضور داشتند و یک تعاملی با بیننده‌ها ایجاد شد­ و شرکت کنندگان کد خود را اعلام کردند و­ از مردم رای گرفتند و این باعث شد که برترین ورزشکار سال مشخص شود.
اعرابی افزود: ما یک سری عناوین داریم که عناوین مردمی است و حتی یک رای هم جابجا نمی‌شود و بر اساس آرای مردم و تعداد آرایی که ثبت شده برترین ورزشکار مرد و زن و. انتخاب و­ اعلام می‌شود، یک سری عناوین داریم که اعلام ­شده عناوینی هست که انتخاب جشنواره هست و از آنها تقدیر می‌شود مثل برترین فدراسیون، ­ آنها هم انتخاب جشنواره هست یعنی تحریریه جشنواره و دبیر جشنواره بانی شده، اما خود همین به واسطه خواص ورزش هست که مشارکت کردند و آنها را انتخاب کردند؛ اما عناوین مردمی که عناوین اصلی نامیده می‌شوند، تمام این عناوین به صورت کاملا شفاف با آرای مردم و بدون هیچ دخل و تصرفی اعلام می‌شوند و امشب در این مراسم هم حضور دارند مراسمی که بخش‌های متنوعی دارد و یکی از محور‌ها و بخش‌های اصلی این جشنواره همین انتخاب نامزدها­ است.
وی در پایان گفت: مراسم­ حدود سه ساعت است یعنی از­ ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • مراسم نمادین هفته سلامت در شهر ری با حضور مرشد پیشکسوت (فیلم)