Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مذاکرات صلح ونزوئلا با حضور نمایندگان دولت و نیز مخالفان ونزوئلا هفته جاری در اسلو پایتخت نروژ برگزار می‌شود. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ مسکو برای ایفای نقش در مذاکرات آتی صلح ونزوئلا در «اسلو» پایتخت نروژ اعلام امادگی کرد.
به گزارش رویترز، وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مسکو آماده است در صورتی که طرفین شرکت کننده در مذاکره صلح اسلو حضور روسیه را مفید بدانند، در این گفتگو‌ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت خارجه روسیه در این بیانیه ضمن استقبال از ادامه مذاکرات صلح در ونزوئلا، در مورد تلاش هر قدرت خارجی که درصدد اعلام اولتیماتوم به دولت ونزوئلا باشد، هشدار داد.
این بیانیه در پی آن منتشر شد که آمریکا ابراز امیدواری کرد مذاکرات صلح اسلو بر خروج «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور قانونی این کشور از قدرت متمرکز شود.
نروژ روز شنبه اعلام کرده بود نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا دور دوم مذاکرات را با هدف چگونگی حل و فصل بحران سیاسی در این کشور، در اسلو برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ونزوئلا روسیه آمریکا مذاکرات صلح نروژ نیکلاس مادورو خوان گوایدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

پیش از به رای گذاشته شدن این پیش‌نویس، چین و روسیه خواستار اعمال اصلاحاتی در آن شده بودند که خواستار ممنوعیت قرارگیری هرگونه سلاحی در فضا می‌شد.

این اصلاحیه با هفت رای موافق، هفت رای مخالف و یک رای ممتنع نتوانست به تصویب برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کنترل تسلیحات هسته‌ای آمریکا از دست ترامپ خارج می‌شود پشت پرده وتوی روسیه / آمریکا: ببینید، روسیه حامی دیکتاتوری است!

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس