Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@13:33:44 GMT

ایران همچنان با سهمیه ۲ + ۲ در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۳۶۱

ایران همچنان با سهمیه ۲ + ۲ در لیگ قهرمانان آسیا

بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ همچنان ۲ + ۲ خواهد بود. به این ترتیب دو نماینده از ایران به صورت مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهند داشت و دو نماینده نیز باید در مرحله پلی‌آف شرکت کنند تا پس از برتری برابر حریفانشان در این مرحله، به دور گروهی صعود کنند.

در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا نیز سهمیه ایران، ۲ + ۲ بود که بر اساس آن پرسپولیس و استقلال به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی به صورت مستقیم در مرحله گروهی حاضر بودند و ذوب‌آهن نیز با برتری در مرحله پلی‌آف، به مرحله گروهی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا به عنوان چهارمین نماینده ایران نتوانست در پلی‌آف برابر الریان قطر به برتری برسید از دور رقابت‌ها حذف شد.

قطر نیز همانند ایران ۲ +۲ سهمیه خواهد داشت، اما عربستان سعودی و امارات از سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف بهره‌مند خواهند بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد