Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین رامین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره صدور حکم ۱۷ سال حبس که چند پیش روز پیش از سوی برخی از رسانه‌ها در ارتباط با محکومیت وی منتشر شد، گفت: محکومیتم را ابتدا از طریق رسانه‌ها و بواسطه مصاحبه مسئولان هلال احمر متوجه شدم. به لحاظ قضایی تازه یک روز بعد رای دادگاه بدست وکلای بنده رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بدوی بودن رای، اعلام محکومیت بنده توسط هلال احمر تخلف است.

وی  ادامه داد: از منظر افکار عمومی اولین پارامتری که باعث شکل‌گیری پیش‌داوری در ذهن مردم درباره من می‌شود این است که دو جرم اثبات شده دارم؛ فرزند محمدعلی رامین و همسر مهناز افشار هستم.

رامین خاطرنشان کرد: قبول دارم هر دو این موارد می‌تواند در افکار عمومی ذهنیتی را برای قضاوت به وجود بیاورد اما هر دو این موارد ذهنیت غیرمستقیم برای قضاوت من است و آن مواردی که به طور مستقیم در ایجاد قضاوت تأثیر می‌گذارد، اتهاماتی است که به من نسبت داده شده است.

وی ادامه داد: مهمترین اتهامی که ذهن جامعه را نسبت بنده مسموم کرده است و بسیاری موارد دیگر را تحت تاثیر خودش قرار داده، اتهام واردات شیرخشک‌های فاسد و کور و کشته شدن هزاران نوزاد بی‌پناه است. در این خصوص صراحتا هرگونه فعالیت در این حوزه و مشخصا واردات شیر خشک را چه سالم و چه فاسد از اساس تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم نه شکایت هلال احمر و نه رای صادره هیچ ارتباطی به شیرخشک ندارد.

وی افزود: البته بنده فقط در خصوص خودم اظهارنظر می‌کنم، شاید فرد دیگری یا افرادی در هلال احمر این واردات را انجام داده باشند و عده‌ای بخواهند مسئولیت آن را به گردن بنده بیندازند؛ که در خصوص اصل وقوع چنین فاجعه‌ای یا خود هلال احمر و یا مسئولان محترم قوه قضاییه باید اعلام نظر کنند؛ اما بنده نقش‌آفرینی خودم را در چنین فاجعه‌ای از اساس رد می‌کنم.

رامین خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید حکم در دادگاه بدوی صادر شده است و تا نظر نهایی و پایان رسیدگی به پرونده ملزم به سکوت هستم و امیدوارم به وقتش بتوانم افکار عمومی را نسبت به عملکرد خودم روشن نمایم و از خود دفاع کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شیر خشک هلال احمر مهناز افشار یاسین رامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن این کالاها تخلف است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالاهای اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالاهای اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالاهای اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897151

دیگر خبرها

  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • روایتی از گنجینه ای قدیمی با ۱۸ میلیون عکسِ خاطره ساز
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم