Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:19:09 GMT

شب قدر در کنار کودکان بیمارستان حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۴۱۹

شب قدر در کنار کودکان بیمارستان حضرت معصومه(س)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی وجود ندارد

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه برای درمان رایگان کودکان زیر هفت سال جای نگرانی نیست، گفت: جهت رفع مشکل تأمین نقدینگی بیمارستان‌ها و پرداخت مطالبات آن‌ها، به تازگی ۱۶۸ میلیارد تومان به بیمارستان‌های اطفال پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، سعید کریمی در نشست رؤسای بیمارستان‌های منتخب استان‌های تهران و البرز در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت، از توزیع بیش از ۳۰۰ دستگاه هایتک با قیمت بیش از یک میلیون دلار در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اظهار کرد: این تجهیزات توسط وزارت بهداشت تأمین شده در حالی که خرید چنین تجهیزات پیشرفته‌ای از توان دانشگاه‌ها خارج بود، اما این دستگاه‌ها تأمین و با اولویت مناطق کمتر برخوردار، در سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: برای درمان رایگان کودکان زیر هفت سال جای نگرانی نیست، زیرا جهت رفع مشکل تأمین نقدینگی بیمارستان‌ها و پرداخت مطالبات آن‌ها، به تازگی ۱۶۸ میلیارد تومان به بیمارستان‌های اطفال پرداخت شده و این در حالی است که برای درمان اطفال در سال جاری توسط مجلس ردیف بودجه اختصاص یافته است‌.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه تمام اسناد مالی که بیمارستان‌ها ارسال کرده‌اند تا پایان اسفند تسویه شده است، گفت: سامانه کارآمد به جای قاصدک فعال و موجب رضایتمندی پرسنل شده است، اداره بیمارستان‌ها از پیچیده‌ترین کارها است، چراکه تمام اجزای یک شهر در یک بیمارستان وجود دارد و بیمارستان‌ها هیچ روز تعطیلی ندارند.

کریمی با بیان اینکه برنامه ما برای سال آینده، افزایش رضایتمندی و کرامت بیماران است و رضایتمندی بدون کسب رضایت پرسنل رخ نمی‌دهد، تاکید کرد: رؤسای بیمارستان‌ها باید بر اجرای دقیق دستورالعمل طرح سلامت نوروزی که نسبت به سال گذشته تفاوت‌هایی داشته است، نظارت داشته باشند تا خدمات مطلوب درمانی به بیماران ارائه شود.

کد خبر 736999

دیگر خبرها

  • برپایی سفره افطار در حرم حضرت معصومه«س» (عکس)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • کودکان غزه از گرسنگی و ضعف توان گریه کردن ندارند
  • برپایی نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در موزه حرم حضرت معصومه(س)
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی وجود ندارد
  • محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • مرگ تلخ زوج جوان کنار یک بیمارستان در تهران؛ ماجرا چه بود؟
  • حال و هوای ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س)؛ مهمانی ماه خدا بر سر سفره کریمه اهل‌بیت(ع) + فیلم
  • ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه(س)