Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قاسم زاغی‌نژاد مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار روز چهارشنبه برابر پرسپولیس گفت: دیدار چهارشنبه، فینال فینال‌های فوتبال ایران در فصل جاری است. بهترین تیم‌های کشور در فصل اخیر برابر هم قرار می‌گیرند. دیداری فشرده و پا یا پای که موقعیت‌های زیادی نخواهد داشت و تیمی که تمرکز خود را حفظ کند و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند می‌تواند برنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به دو تساوی در دو دیدار رفت و برگشت، عنوان کرد: این سومین دیدار ما در فصل جاری است. هر دو تیم از سبک و تاکتیک‌های تیم مقابل مطلع هستند و این کار را سخت‌تر و بازی را بسته‌تر می‌کند.

مربی سپاهان سپس به حرف‌های برانکو در مصاحبه اخیر اشاره کرد و حرف هایش را اینگونه ادامه داد: اظهار نظر آقای برانکو در مورد پرسپولیسی بودن وزیر، جالب است. طبیعی است که هر فردی در کشور می‌تواند تمایلات رنگی داشته باشد و یا اصطلاحاً هوادار یک تیم باشد ولی مشکل ما و سایر باشگاه‌ها در فصل جاری، مهندسی شدن اتفاقات لیگ به سود یه تیم خاص بود. کافی است اشتباهات داوری و احکام کمیته انضباطی و اخلاق در مورد دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در فصل جاری را مقایسه کنید تا به ناعدالتی صورت گرفت پی ببرید.

زاغی‌نژاد اضافه کرد: اتفاقات دو هفته پایانی نشان میدهد که چرا 15 تیم در لیگ برتر نسبت به اتفاقات به سود یک تیم اعتراض دارند. وگرنه وزیر پرسپولیسی باشد یا استقلالی و حتی سپاهانی، مسئله عجیبی نیست، مهم جوانمردانه برگزار شدن رقابت‌ها است ولی متاسفانه حداقل کاپیتولاسیون در فوتبال ایران پابرجا ست.

مربی سپاهان در پایان ابراز امیدواری کرد که در بازی روز چهارشنبه عدالت رعایت شود و افزود: باشگاه سپاهان با وجود معترض بودن به ناعدالتی و نا جوانمردانه بودن شرایط در فصل جاری از مسابقات لیگ برتر تا همین دیدار نیمه نهایی جام‌حذفی، با ارسال پیامی به باشگاه پرسپولیس، قهرمانی لیگ برتر را به این تیم تبریک گفته است زیرا اعتقاد و پایبندی به رفتار حرفه‌ای و جوانمردی از اصول بنیادین باشگاه است. امیدواریم در دیدار نیمه نهایی و لیگ برتر در فصل آینده عدالت برقرار گردد تا حق به حقدار برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان و گل گهر سیرجان

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه تصاویر زیر را مشاهده نمائید.

 

دیگر خبرها

  • تصاویر| لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان و گل گهر سیرجان
  • ملوان 1-2 خاتون بم؛ فرصت‌سوزی ملوانان برای صدرنشینی در حساس‌ترین دیدار هفته فوتبال ایران!
  • جنجال محمدحسین میثاقی و افشاریان؛ از درست کوچیک کرده تا با منی؟ | اتفاقات جنجالی سال
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • اسطوره سپاهان در کنار مورایس و شاگردانش (عکس)
  • اسدی - مغانلو زوج جدید آقای گلی ایران؟
  • هفت زوج آقای گلی در فوتبال ایران/ اسدی - مغانلو زوج جدید می‌شوند؟