Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد تاکید کرد که دوست دارد فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن کند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

امین قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: اولویت من پدیده است و اولین تیمی خواهد بود که با آنها مذاکره خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دو سال است که در پدیده بازی می‌کنم و دوست دارم در این تیم بمانم. تا آخر هفته هم با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد تا اگر به توافق برسیم قراردادم را تمدید کنم. من پدیده را خانه خودم می‌دانم و دوست ندارم راحت از این تیم جدا شوم، با اینکه چند پیشنهاد دارم ولی باز هم تاکید می‌کنم که دوست دارم بمانم. امیدوارم بعد از مذاکره با باشگاه در نهایت به توافق برسیم و اگر هم این اتفاق رخ نداد سعی می‌کنم که بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم تا ضرر نکنم.

وی درباره ماندن یحیی گل‌محمدی در پدیده مشهد عنوان کرد: بهترین تصمیم باشگاه حفظ آقا یحیی بود. طبیعتا اکثر بازیکنان هم دوست دارند بمانند تا فصل آینده با پدیده در لیگ قهرمانان هم به میدان بروند. ما در فصلی که گذشت در چند پست مشکل داشتیم و قطعا باشگاه و کادرفنی تلاش خواهند کرد تا تیم را تقویت کنند. 

قاسمی‌نژاد در خصوص عملکرد پدیده در فصل گذشته و کسب مقام چهارمی تصریح کرد: در فصل گذشته خیلی راحت می‌توانستیم قهرمان شویم و حیف شد که قهرمانی را از دست دادیم. در بازی با نساجی هر چه زدیم به در بسته خورد و مقابل ذوب‌آهن و سپاهان هم کاملا مستحق برد بودیم ولی امتیاز از دست دادیم. با این حال عملکرد بدی نداشتیم و حداقل می‌توانستیم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را کسب کنیم. هر چند مستحق قهرمانی هم بودیم ولی مقام چهارمی هم برای پدیده خوب بود.

گل محمدی با پدیده تمدید کرد

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پدیده خراسان پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌ والی‌نژاد شب گذشته ۲ اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار شد.

در این اکران میلاد کی‌مرام، کریم امینی، کیوان آزاد، یوسف فروتن از بازیگران فیلم و حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده حضور داشتند و جشن تولد میلاد کی‌مرام با همراهی سینمادوستان برگزار شد. پیش از نمایش فیلم، حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده ضمن خوشامدگویی به مخاطبان بیان کرد: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از سینمای قهرمان‌محور حمایت کنید.

پس از این میلاد کی‌مرام عنوان کرد: سال نو را به شما تبریک می‌گویم و خوشحالم که امشب شما را اینجا می‌بینم. آرزو می‌کنم حالِ دلِ مردمِ کشورم همیشه خوب باشد و هرکس باعث آزار شما می‌شود به سزای اعمال خود برسد.

وی ادامه داد: از اینکه در این شرایط سخت به سینما می‌آیید و از فیلم‌های این چنینی که اسم آن را سینمای قهرمان‌محور گذاشته‌ایم و بسیار کم ساخته می‌شود، حمایت می‌کنید، تشکر می‌کنم.

بازیگر نقش خلبان شیرودی در فیلم «آسمان غرب» در پایان عنوان کرد: نیاز است که این فیلم‌ها توسط نسل امروز دیده شود. شاید تا یک جایی بتوان جلوی آن را گرفت اما سعی و تلاش برای دیده نشدن به جایی نمی‌رسد. بدانید که این فیلم‌ها دیده می‌شود و به امید خدا و لطف شما در تاریخ می‌ماند.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد.

بازیگران این اثر عبارتند از میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح الله زمانی، راهله لطفی، محمدرضا صولتی، پیام اینالوئی، یوسف فروتن، احسان عباسی، صفرمحمدی، کیوان آزاد، مهران میرزایی، احسان صاحب الزمانی، وحید عبدالمجیدی، رامین قربانی، مجتبی واشیان، پرهام غلاملو، سمیه مهری، نیوشا علیپور، امیرحسین شام بیاتی، توران یاقوتی و باحضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی.

این اکشن هوایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و پخش آن برعهده موسسه بهمن سبز است.

کد خبر 6085458

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید